NEO   Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μας  εδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = GR Test : 'GR/'

Vichy s'engage à préserver la confidentialité des données personnelles que vous lui transmettez par le biais de ce formulaire. Les données à caractère personnel collectées par l’intermédiaire de ce formulaire font l’objet d’un traitement informatique destiné exclusivement à Vichy aux fins de la gestion de votre inscription, et de la gestion des avis consommateur. Dans le cadre de ce traitement, j’accepte que mes données soient transférées dans les filiales hors UE, certaines d’entre elles ne disposant pas d’un niveau de protection adéquate au sens de la loi informatique et Libertés.

Vous bénéficiez d’un droit d’accès, d’opposition de rectification et de suppression des données qui vous concernent. Vous pouvez exercer ce droit à tout moment en adressant un courrier électronique à [email protected]

Vous pouvez consulter à tout moment notre Politique de Protection des Données Personnelles ainsi que nos Mentions Légales.

OK

OKCancel

Thank you

Close

5 Συμβουλές για πιο εύκολο & υγιεινό πρωινό ξύπνημα

  • favoris

Η υιοθέτηση μιας πιο υγιεινής προσέγγισης σε ό,τι αφορά την πρωινή σας ρουτίνα δεν σημαίνει να ξυπνάτε οπωσδήποτε αξημέρωτο! Διαβάστε τα πέντε απλά κόλπα μας για να ξεκινάτε τη μέρα σας όμορφα και θετικά –δεν χρειάζεται παρά ελάχιστη προσπάθεια.

Δώστε προσοχή στη θερμοκρασία


Όσο δελεαστικό κι αν σας φαίνεται να αφήσετε τη θέρμανση ανοιχτή όλη νύχτα μέσα στο καταχείμωνο, είναι σχεδόν βέβαιο ότι ένα υπνοδωμάτιο που μοιάζει με σάουνα θα διαταράξει τον κύκλο του ύπνου σας. Ο λόγος; Όλα έχουν να κάνουν με τη μελατονίνη, την ορμόνη που ρίχνει τη θερμοκρασία του σώματός μας για να μπορέσουμε να κοιμηθούμε. Όταν αυτή η διαδικασία διακόπτεται, χρειάζεται περισσότερη ώρα για να μας πάρει ο ύπνος και είναι πιο πιθανό να ξυπνήσουμε στη μέση της νύχτας. Η ιδανική θερμοκρασία για έναν καλό νυχτερινό ύπνο είναι γύρω στους 18°
C, γι’ αυτό ρυθμίστε ανάλογα τη θέρμανσή σας εκείνα τα κρύα χειμωνιάτικα βράδια!

Βρείτε αυτό που θα σας δώσει κίνητρο το πρωί


Το κόλπο για ένα πρωινό ξύπνημα χωρίς
άγχος; Ακούστε το σώμα σας. Ο καθοδηγούμενος διαλογισμός είναι ένας πολύ καλός τρόπος να ξεκινήσετε τη μέρα σας με γαλήνη και ηρεμία αλλά αν χρειάζεστε ένα μικρό κίνητρο για να σας βοηθήσει να σηκωθείτε έγκαιρα από το κρεβάτι, δοκιμάστε μια ήπια μορφή γιόγκα ή ακόμα και το τζόκινγκ για να κινητοποιηθείτε και να πάρετε ενέργεια. Είτε είστε πραγματικό νυχτοπούλι, είτε πρωινός τύπος, είτε κάτι στο ενδιάμεσο, βρείτε τον ρυθμό σας και συμπεριλάβετε μια αναζωογονητική δραστηριότητα στην πρωινή σας ρουτίνα –μην σπαταλάτε πια μισή ώρα χαζεύοντας μισοκοιμισμένα στο Instagram προτού καν σηκωθείτε από το κρεβάτι!

Νερό, νερό, νερό


Έχουμε ήδη μιλήσει για τη σημασία που έχει ένα υγιεινό πρωινό σε ό,τι αφορά το σωστό ξεκίνημα της μέρας αλλά η ενυδάτωση είναι εξίσου απαραίτητη, αν θέλετε να ξεφορτωθείτε εκείνο το μεσημεριανό αίσθημα κόπωσης. Ο διατροφολόγος
Raphaël Gruman συνιστά να πίνετε ζεστό νερό με λεμόνι για να προετοιμάσετε το πεπτικό σας σύστημα, το ίδιο αποτελεσματικό όμως είναι και το απλό νερό βρύσης. Ακόμα καλύτερα, έχετε πάντοτε ένα ποτήρι νερό δίπλα στο κρεβάτι σας, ώστε να είναι το πρώτο πράγμα που θα δείτε με το που ανοίξετε τα μάτια σας.

Προετοιμασία γεύματος: δεν είναι μόνο για το Instagram


Ας το παραδεχτούμε: τι κι αν έχουμε υποσχεθεί στον εαυτό μας να αρχίσουμε να παίρνουμε στη δουλειά φαγητό από το σπίτι; Τις περισσότερες φορές, καταλήγουμε απλώς να στεκόμαστε μπροστά σε ένα άδειο ψυγείο, το πρωί της Δευτέρας. Το να ετοιμάσετε από πριν όλα τα γεύματα της εβδομάδας μάλλον δεν είναι εφικτό, αλλά πιστέψτε μας: αξίζει να αφιερώσετε λίγο περισσότερο χρόνο για το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής σας –θα είναι καλό και για το πορτοφόλι σας και για τη σιλουέτα σας! Το Meal Prep On Fleek’s στο Instagram είναι εξαιρετική πηγή έμπνευσης για υγιεινό φαγητό, ενώ οι συνταγές του vegan blog Oh She Glows είναι ιδανικές για πιάτα πλούσια σε φυτικές ίνες.

Σηκωθείτε και βγείτε έξω!


Περνάμε το ένα τρίτο της ζωής μας στη δουλειά, έτσι αν το επάγγελμά σας (όπως και πολλών άλλων) απαιτεί να κάθεστε ώρες μπροστά στον υπολογιστή, η πρωινή δραστηριοποίηση μπορεί τόσο να βελτιώσει την υγεία σας όσο και να κάνει τη μέρα σας πιο παραγωγική. Αν η πρωινή γυμναστική δεν είναι για εσάς, ρίξτε μια ματιά στις συμβουλές μας για το πώς μπορείτε να αναβαθμίσετε τη διαδρομή σας μέχρι το γραφείο– ακόμα και το να κατεβείτε από το τρένο ή το λεωφορείο τρεις στάσεις πριν από τον προορισμό σας μπορεί να αντισταθμίσει τις επιπτώσεις που έχει για τους μύες σας το οχτάωρο σε μια καρέκλα.
[1]

[1] http://www.huffingtonpost.com/2013/08/07/yoga-desk-job_n_3707818.html

Τα προϊόντα μας

  • 22663Ενυδατικό Booster Προσώπου4.925NewMINERAL 89FACE CAREΚρέμα ημέραςΕνυδάτωση Προσώπου

    Νέο

    {Όνομα_Προϊόντος}

    MINERAL 89

    Ενυδατικό Booster Προσώπου

    Κρέμα ημέρας

    ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ: Η καθημερινή δόση δύναμης της επιδερμίδας

  • Τα πιο δημοφιλή

    3 τρόποι να αντιμετωπίσετε την αραίωση των μαλλιών μετά τα 40

    Στιγμές της ζωής μας

    3 τρόποι να αντιμετωπίσετε την αραίωση των μαλλιών μετά τα 40

    Μήπως έχετε παρατηρήσει κι εσείς ότι, τα τελευταία χρόνια, τα μαλλιά σας παρουσιάζουν αραίωση; Οι βλάβες που σχετίζονται με το styling, την ηλικία, και τις ορμονικές μεταβολές κάνουν συχνά τα μαλλιά μας πιο λεπτά και πιο αδύναμα, καθώς πλησιάζουμε τα 40. Ωστόσο, παρακάτω θα μάθετε πώς μπορείτε, με λίγες βασικές αλλαγές, να μειώσετε τις ορατές επιπτώσεις.

    Διαβάστε το άρθρο

    go to top