NEO   Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μας  εδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = GR Test : 'GR/'

Vichy s'engage à préserver la confidentialité des données personnelles que vous lui transmettez par le biais de ce formulaire. Les données à caractère personnel collectées par l’intermédiaire de ce formulaire font l’objet d’un traitement informatique destiné exclusivement à Vichy aux fins de la gestion de votre inscription, et de la gestion des avis consommateur. Dans le cadre de ce traitement, j’accepte que mes données soient transférées dans les filiales hors UE, certaines d’entre elles ne disposant pas d’un niveau de protection adéquate au sens de la loi informatique et Libertés.

Vous bénéficiez d’un droit d’accès, d’opposition de rectification et de suppression des données qui vous concernent. Vous pouvez exercer ce droit à tout moment en adressant un courrier électronique à [email protected]

Vous pouvez consulter à tout moment notre Politique de Protection des Données Personnelles ainsi que nos Mentions Légales.

OK

OKCancel

Thank you

Close

Συμβουλές για έναν καλό ύπνο ομορφιάς

Συμβουλές για έναν καλό ύπνο ομορφιάς
  • favoris

Γνωρίζατε ότι η επιδερμίδα είναι ένα από τα πρώτα σημεία στο σώμα μας όπου γίνονται εμφανή τα σημάδια της κούρασης;

Η σημασία του ύπνου για την υγεία του οργανισμού μας είναι γνωστή σε όλους –πολλές φορές όμως, το να καταφέρει κανείς να κοιμηθεί καλά και σωστά είναι πιο εύκολο στα λόγια παρά στην πράξη. Η μακροχρόνια κόπωση συνδέεται με πολυάριθμα προβλήματα υγείας, από την κακή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος μέχρι το έντονο στρες και την πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας[1][2].

Δυστυχώς, έρευνες δείχνουν ότι στις ΗΠΑ το 60% των ενηλίκων δεν κοιμούνται επαρκώς[3](λιγότερο από 7 ώρες κάθε νύχτα). Ωστόσο, το ίδιο επιβλαβής για την επιδερμίδα είναι και ο κακής ποιότητας ύπνος, με μελέτες να έχουν διαπιστώσει την ύπαρξη ισχυρής σύνδεσης ανάμεσα στον ύπνο κακής ποιότητας και στα αυξημένα σημάδια πρόωρης γήρανσης[4].



60%των ενηλίκων
στις ΗΠΑ
δεν κοιμούνται επαρκώς

Η σημασία του κύκλου του ύπνου


Σε μια προσπάθεια να μάθουμε πού κάνουμε λάθος οι περισσότεροι από εμάς, ζητήσαμε από τη δερματολόγο Δρ Nina Roos να μας δώσει τις καλύτερες συμβουλές της γύρω από τον επαρκή και ποιοτικό ύπνο. Κατ’ αρχάς, είναι σημαντικό να τηρείται ένα πρόγραμμα. Διαμορφώνοντας και ακολουθώντας μια συγκεκριμένη ρουτίνα, θα δημιουργήσετε ένα «βιολογικό παράθυρο» που θα επιτρέπει στο σώμα σας να αποφορτίζεται αυτόματα, την ίδια ώρα κάθε βράδυ. Έτσι, θα μπορείτε να αποκοιμηθείτε πιο εύκολα, μια διαδικασία που είναι γνωστή ως «κιρκάδιος ρυθμός».

Επιλέξτε, χωρίς δεύτερη σκέψη, ένα κλασσικό βιβλίο αντί του iPad

Dr. Nina Roos, Dermatologist

Τελειοποιώντας τη ρουτίνα πριν από τον ύπνο


Κάντε την κρεβατοκάμαρά σας έναν γαλήνιο χώρο για ύπνο –και όχι ένα δεύτερο σαλόνι. Για παράδειγμα, κάτι που ίσως δεν γνωρίζετε είναι ότι το σώμα μας πρέπει να βρίσκεται σε ορισμένη θερμοκρασία, προκειμένου να αποκοιμηθεί[5] –προσπαθήστε, λοιπόν, να μην αφήνετε αναμμένες όλο το βράδυ τις συσκευές θέρμανσης, καθώς ενδέχεται να διαταράξουν το μοτίβο του ύπνου σας. Η βέλτιστη θερμοκρασία δωματίου; Από 16°C έως 20°C.  

Τον κιρκάδιο ρυθμό σας μπορεί να διαταράξει και το μπλε φως που εκπέμπουν τα tablets και τα κινητά[6], γι’ αυτό φροντίστε να τα απενεργοποιήσετε πριν ξαπλώσετε. Αντ’ αυτού, η Nina συνιστά να εστιάζετε σε ένα «τελετουργικό» την ώρα του ύπνου, που θα δρομολογήσει τη χαλάρωση του σώματός σας. «Επιλέξτε, χωρίς δεύτερη σκέψη, ένα κλασσικό βιβλίο αντί του iPad», μας λέει.  

Τέλος, ενώ το να πιείτε ένα ποτό μπορεί να σας δημιουργήσει αίσθημα κούρασης και χαλάρωσης, μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση αλκοόλ πριν από τον ύπνο αυξάνει τις πιθανότητες να ξυπνήσετε κατά τη διάρκεια της νύχτας, επηρεάζοντας έτσι αρνητικά τον REM ύπνο σας –το επανορθωτικό κομμάτι του κύκλου του ύπνου[7]. Επίσης, η επιδερμίδα συνεχίζει να χάνει νερό ακόμα και κατά τη διάρκεια της νύχτας, γι’ αυτό πιείτε ένα ποτήρι μια ώρα περίπου πριν πέσετε στο κρεβάτι.

[1] Dhabhar, F.S. ‘Effects of stress on immune function: the good, the bad, and the beautiful’ στοImmunologic research 58.2-3 (2014) σ. 193-210 [Προσβάσιμο στο: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24798553]
[2] Oyetakin, P. et al, ‘Does poor sleep quality affect skin ageing?’ στο Clinical and experimental dermatology 40.1 (2015) σ. 17-22 [Προσβάσιμο στο:https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25266053]
[3] https://www.cdc.gov/media/releases/2016/p0215-enough-sleep.html
[4] Oyetakin, P. et al, ‘Does poor sleep quality affect skin ageing?’ στο Clinical and experimental dermatology 40.1 (2015) σ. 17-22 [Προσβάσιμο στο:https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25266053]
[5] Raymann, R.J. et al, ‘Skin deep: enhanced sleep depth by cutaneous temperature manipulation’ στο Brain 131 (2008) σ. 500-513 [Προσβάσιμο στο: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18192289]
[6] Tosini, G. et al, ‘Effects of blue light on the circadian system and eye physiology’ στο Molecular vision 22 (2016) σ. 61-72 [Προσβάσιμο στο: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4734149/]
[7] Ebrahim IO, Shapiro CM, Williams AJ, Fenwick PB. ‘Alcohol and sleep I: effects on normal sleep’ στο Alcoholism, clinical and experimental research 37 (2013) σ.539 - 549.[Προσβάσιμο στο: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23347102]

Τα προϊόντα μας

  • 24035Κρέμα Νύχτας και Μάσκα Προσώπου 2 σε 1
    52NewSLOW AGEFACE CAREΚρέμα ΝύχταςΑντιγήρανση

    Νέο

    {Όνομα_Προϊόντος}

    SLOW AGE

    Κρέμα Νύχτας και Μάσκα Προσώπου 2 σε 1

    Κρέμα Νύχτας

    Δροσερή κρέμα νύχτας & μάσκα 2 σε 1

  • 22663Ενυδατικό Booster Προσώπου4.925NewMINERAL 89FACE CAREΚρέμα ημέραςΕνυδάτωση Προσώπου

    Νέο

    {Όνομα_Προϊόντος}

    MINERAL 89

    Ενυδατικό Booster Προσώπου

    Κρέμα ημέρας

    ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ: Η καθημερινή δόση δύναμης της επιδερμίδας

  • Τα πιο δημοφιλή

    go to top