getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = GR Test : 'GR/'

OK

OKCancel

Thank you

Close

5 Τρόποι για να μειώσετε το στρες στην εμμηνόπαυση

5 Τρόποι για να μειώσετε το στρες στην εμμηνόπαυση
  • favoris


Πέρα από τη διακοπή της εμμήνου ρύσεως, η εμμηνόπαυση είναι και μια εποχή τεράστιων αλλαγών στις οποίες μπορεί να είναι δύσκολο να προσαρμοστεί μια γυναίκα. Άλλωστε, αυτό το μεταβατικό στάδιο δεν επηρεάζει μόνο το σώμα, αλλά έχει και σημαντικό ψυχολογικό αντίκτυπο, που μπορεί να οδηγήσει σε στρες και άγχος.



Κάθε αλλαγή χρειάζεται μια περίοδο προσαρμογής. Η εμμηνόπαυση, λοιπόν, με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην ψυχολογία σας, σημαίνει ότι είναι καιρός να φροντίσετε τον εαυτό σας και να υιοθετήσετε θετική στάση, με έναν στόχο πάνω από όλα: να διώξετε το στρες.

5 εξαιρετικοί τρόποι να κρατήσετε μακριά το στρες


Διαλογιστείτε!

Ο διαλογισμός είναι ωφέλιμος τόσο για το σώμα όσο και για τον νου, και θα σας βοηθήσει να ξαναβρείτε την εσωτερική σας γαλήνη. Προσφάτως, επιστημονικές ομάδες κατέδειξαν ότι η τακτική ενασχόληση με τον ενσυνείδητο διαλογισμό μειώνει το στρες και τις φλεγμονές, κυρίως μέσω της ρύθμισης της έκφρασης ορισμένων γονιδίων, επιβραδύνοντας έτσι τη γήρανση των κυττάρων. Αφιερώνοντας μόλις 15 λεπτά την ημέρα στον διαλογισμό, θα έχετε περισσότερη ενέργεια, θα χαλαρώσετε το νευρικό σας σύστημα και θα μειώσετε το άγχος.

Ασκηθείτε
Εκτός από όλα τα οφέλη της για το σώμα, η άσκηση απελευθερώνει στον οργανισμό μας ορμόνες που μας κάνουν να νοιώθουμε καλά, καταπολεμώντας έτσι το στρες. Για τον απόλυτο συνδυασμό, ξεκινήστε ένα άθλημα αντοχής για 30-45 λεπτά δύο φορές την εβδομάδα, ώστε να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα, να κάψετε θερμίδες και να δυναμώσετε την καρδιά σας και προσθέστε μια πιο ήπια δραστηριότητα, όπως τη γιόγκα, 2 ώρες δύο φορές την εβδομάδα, για να βελτιώσετε την ευλυγισία και την ισορροπία σας και να τονώσετε τους μύες σας.
Δοκιμάστε τη Σωφρολογία
Μοιάζοντας λίγο με την ύπνωση, η Σωφρολογία είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος να ξαναβρείτε την αυτοπεποίθησή σας και τη χαρά της ζωής! Χάρη στον θετικό οραματισμό και τις ασκήσεις αναπνοής, το μυαλό επαναπρογραμματίζεται με θετικό τρόπο. Μια εξαιρετική μέθοδος να καταπολεμήσετε το άγχος και το στρες!

Απολαύστε μια θεραπεία γέλιου
Απίστευτα διασκεδαστικό, απίστευτα γρήγορα αποτελέσματα! Πώς γίνεται να μην μας αρέσει; Οι γιατροί υποστηρίζουν ότι το γέλιο για 10-15 λεπτά τη μέρα βελτιώνει τη συνολική μας υγεία. Από σωματικής άποψης, δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, προωθεί την καλύτερη οξυγόνωση των κυττάρων, μειώνει την αρτηριακή πίεση, βελτιώνει την πέψη μέσω των κοιλιακών συσπάσεων και ανακουφίζει από τον πόνο. Από νοητικής άποψης, μειώνει τις ορμόνες του στρες και αυξάνει τις ορμόνες που καταπολεμούν το άγχος, όπως οι ενδορφίνες. Επίσης, ενισχύει την αυτοεκτίμηση. Διώξτε το στρες με το γέλιο, λοιπόν, και νοιώστε υπέροχα τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά...

Κοιμηθείτε καλά
Η κατάθλιψη, το στρες και η έλλειψη ύπνου συχνά πηγαίνουν μαζί. Ο ανεπαρκής ύπνος θεωρείται υπαίτιος για την απουσία κινήτρου, ενθουσιασμού και ενέργειας, οδηγώντας τελικά σε στρες. Η Αμερικανική Εταιρεία Ψυχολογίας (American Psychological Association) αναφέρει ότι «οι ενήλικες που κοιμούνται λιγότερο από οκτώ ώρες κάθε νύχτα παρουσιάζουν υψηλότερα επίπεδα άγχους συγκριτικά με όσους κοιμούνται τουλάχιστον οκτώ ώρες». Κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης, ένα πολύ σημαντικό στάδιο κατά το οποίο το σώμα αλλάζει, είναι απαραίτητο να ξεκουράζεστε και να αξιοποιείτε στο έπακρο όλα τα αναζωογονητικά οφέλη του ύπνου.

Κατάθλιψη και εμμηνόπαυση


Περίπου στην ηλικία των 50, ακόμη και τρεις στις τέσσερις γυναίκες μπορεί να νοιώθουν κατάθλιψη, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για τους άνδρες είναι ένας στους τέσσερις. Σημάδια κατάθλιψης και σχετική ευερεθιστότητα εμφανίζονται συχνά κατά τη διάρκεια της
προ-εμμηνόπαυσης. Πολλές φορές, οι γυναίκες λένε ότι νοιώθουν άβολα μέσα στο ίδιο τους το σώμα, ότι είναι επιρρεπείς στη μελαγχολία, ότι έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους για τα πράγματα και ότι αισθάνονται πως δεν τις εκτιμούν αρκετά. Μολονότι η διασύνδεση φαίνεται σαφής, δεν έχει υπάρξει επιστημονική συσχέτιση ανάμεσα στη μείωση των οιστρογόνων και στην κατάθλιψη, το άγχος και την ευερεθιστότητα. Στην πραγματικότητα, η μείωση των οιστρογόνων δεν θεωρείται ότι προκαλεί κατάθλιψη, αλλά ότι αποτελεί παράγοντα που επιδεινώνει την προδιάθεση. Οι ορμονικές αλλαγές απλώς φέρνουν στο φως και μεγεθύνουν την υπάρχουσα αίσθηση δυσφορίας. Η εμμηνόπαυση είναι ένα σημείο καμπής, μια περίοδος όπου οι γυναίκες συνήθως κάνουν τον απολογισμό των όσων έχουν πετύχει στη ζωή τους και, ανάλογα με την προσωπικότητα της κάθε μίας, όλα αυτά ενδέχεται να αποτελέσουν πηγή άγχους. Η εμμηνόπαυση είναι ένα ορόσημο στη ζωή τους, μια αποφασιστική στιγμή στην πορεία τους. Είναι στο χέρι της κάθε γυναίκας να επιλέξει πώς θα γράψει το επόμενο κεφάλαιο.

Τα προϊόντα μας

  • {Όνομα_Προϊόντος}
  • {Όνομα_Προϊόντος}
  • {Όνομα_Προϊόντος}
  • Τα πιο δημοφιλή

    3 τρόποι να αντιμετωπίσετε την αραίωση των μαλλιών μετά τα 40

    Στιγμές της ζωής μας

    3 τρόποι να αντιμετωπίσετε την αραίωση των μαλλιών μετά τα 40

    Μήπως έχετε παρατηρήσει κι εσείς ότι, τα τελευταία χρόνια, τα μαλλιά σας παρουσιάζουν αραίωση; Οι βλάβες που σχετίζονται με το styling, την ηλικία, και τις ορμονικές μεταβολές κάνουν συχνά τα μαλλιά μας πιο λεπτά και πιο αδύναμα, καθώς πλησιάζουμε τα 40. Ωστόσο, παρακάτω θα μάθετε πώς μπορείτε, με λίγες βασικές αλλαγές, να μειώσετε τις ορατές επιπτώσεις.

    Διαβάστε το άρθρο

    Συμβουλές ομορφιάς για την ώριμη επιδερμίδα: πείτε αντίο στη θαμπάδα και υποδεχθείτε ξανά την υγιή, ρόδινη λάμψη!

    Στιγμές της ζωής μας

    Συμβουλές ομορφιάς για την ώριμη επιδερμίδα: πείτε αντίο στη θαμπάδα και υποδεχθείτε ξανά την υγιή, ρόδινη λάμψη!

    Θέλετε η επιδερμίδα σας να ακτινοβολεί, με υπέροχη ρόδινη λάμψη; Ρίξτε μια ματιά στις εξειδικευμένες συμβουλές μας για το πώς να προσαρμόσετε το πρόγραμμα ομορφιάς σας.

    Διαβάστε το άρθρο

    go to top