Η ανάκληση ισχύει για τα προϊόντα που αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα:

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULE 1.8ml

Όνομα Προϊόντος

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULES 1.8ml

Κατηγορία Προϊόντος

Δείγμα - Μονοδόση

Περιγραφή Προϊόντος

ech lift amp int 1,8ml

Κωδικός

MΒ223800 / ΜΒ223801

EAN

30157880

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULES 30 x 1.8ml

Όνομα Προϊόντος

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULES 30 x 1.8ml

Κατηγορία Προϊόντος

Προϊόν προς πώληση – Συσκευασία 30 τμχ

Περιγραφή Προϊόντος

LIFT AMP 1,8 ml x 30 PT/SP/gr

Κωδικός

MΒ167000 / MB167001

EAN

3337875670630

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULES 10 x 1.8ml

Όνομα Προϊόντος

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULES 10 x 1.8ml

Κατηγορία Προϊόντος

ΔΕΙΓΜΑ / ΔΩΡΟ

Περιγραφή Προϊόντος

LIFT AMP 1.8 ml x10 gift

Κωδικός

VGR04875 / VGR05269/ MB180300 / MB180301 / MB225600

EAN

5201100531813 / 5201100549443 / 30162990 / 3337875708180

Προς ενημέρωσή σας, εναλλακτικά του προϊόντος LiftActiv Peptide-C Ampoules, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τον ορό Vichy Liftactiv Supreme Vitamin C, ένα εξαιρετικά συμπυκνωμένο δερματολογικό προϊόν με 15% καθαρή βιταμίνη C. Απαντά στις ίδιες ανάγκες, προσφέροντας μια διαφορετική και εύκολη μέθοδο εφαρμογής χάρη στο σταγονόμετρο.

OK

OK Cancel

Ευχαριστούμε!

Κλείσιμο

Session 1 - Πώς να διατηρήσετε μία υγιή σεξουαλική ζωή στην εμμηνόπαυση;

Ενα θέμα που ενώ αφορά την πλειοψηφία των γυναικών στην εμμηνόπαυση και λίγες τολμούν να μιλήσουν ανοιχτά για αυτό, είναι  το σεξ στην εμμηνόπαυση, και πιο συγκεκριμένα για τις 5 βασικές πρακτικές που μπορείτε να εφαρμόσετε προκειμένου να διατηρήσετε μία υγιή σεξουαλική ζωή, ακόμα και σε μία τόσο απαιτητική φάση της ζωής μας.

Γιατί όμως μιλάμε για το σεξ στην εμμηνόπαυση σαν να είναι κάτι “ιδιαίτερο”, για το οποίο πρέπει να προσπαθήσουμε ή, μερικές φορές είναι πολύ πιο εύκολο και βολικό, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν αρκετές γυναίκες, να ξεχνάμε; 

Η εμμηνόπαυση είναι μία μεταβατική φάση στη ζωή κάθε γυναίκας, και, αν και είναι απόλυτα φυσιολογική, χαρακτηρίζεται από πολλές αλλαγές και προκλήσεις.

Μία από αυτές είναι το σεξ (αφορά τη σεξουαλική ζωή). Η απώλεια των οιστρογόνων και της τεστοστερόνης (των ορμονών) μετά την εμμηνόπαυση μπορεί να οδηγήσουν όχι μόνο σε μειωμένη σεξουαλική διάθεση (λίμπιντο) αλλά να προκαλέσουν και αλλαγές στο σώμα της γυναίκας που έχουν ως αποτέλεσμα το σεξ να μην είναι πλέον ευχάριστο, συχνά δε οδυνηρό.

Στο σημείο αυτό, ίσως σας περνάει από το μυαλό η εξής ερώτηση: Έχουν όλες οι γυναίκες πρόβλημα με το σεξ στην εμμηνόπαυση; 

Η απάντηση είναι όχι. Ορισμένες μάλιστα μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες αναφέρουν πως έχουν μεγαλύτερη σεξουαλική ορμή. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι δεν έχουν πια το άγχος μίας ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης, στο ότι γνωρίζουν και φροντίζουν καλύτερα από ποτέ το σώμα τους και ίσως έχουν λιγότερες ευθύνες, γεγονός που τους επιτρέπει να χαλαρώσουν και να απολαύσουν περισσότερο την επαφή, τόσο συναισθηματική όσο και σεξουαλική, με τους συντρόφους τους.

Εάν όμως εσείς δεν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία και βλέπετε τη σεξουαλική σας ζωή σιγά σιγά να πλήττεται παρά τη θέληση σας, αυτές οι 5 δοκιμασμένες πρακτικές, μπορεί να σας βοηθήσουν να πάρετε ξανά τον έλεγχο στα χέρια σας:

  1. Δημιουργήστε εσείς τη νοοτροπία για σεξ που σας ταιριάζει: Η εμμηνόπαυση δεν αφορά και δεν περιορίζεται μόνο στις φυσικές αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα αλλά περιλαμβάνει και διανοητικές αλλαγές. Οι γυναίκες στην εμμηνόπαυση συνήθως αρχίζουν να σκέφτονται διαφορετικά τόσο για το σώμα τους όσο και τη σεξουαλικότητά τους. Μην αφήσετε αυτό να καταπνίξει την αυτοεκτίμησή σας ούτε τον ερωτισμό σας. Η καλή σεξουαλική ζωή δεν έχει ηλικία, και δεν είναι ντροπή μία γυναίκα να επιθυμεί μία έντονη σεξουαλική ζωή ακόμα και στα πιο ώριμα χρόνια της. Καθετί νέο δημιουργεί φόβο και ανασφάλεια, μη ξεχνάτε όμως πως η εμμηνόπαυση αποτελεί μία φυσιολογική, μεταβατική φάση, και σύντομα θα έρθει μία νέα ισορροπία και μία νέα αρχή, ακόμα και στη σεξουαλική σας ζωή.
  2. Ενεργοποιήστε (προκαλέστε) τη σεξουαλική σας επιθυμία: Στη διάρκεια της εμμηνόπαυσης, το να έχεις διάθεση για σεξ είναι περίπλοκο. Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, η σεξουαλική επιθυμία των γυναικών διαφοροποιείται σημαντικά στη διάρκεια μίας σχέσης. Σε μια νέα σχέση, το σεξ για τις γυναίκες είναι έντονο, αυθόρμητο και σχεδόν πάντα ευχάριστο. Καθώς όμως περνάει ο καιρός, φαίνεται πως η επιθυμία και η σωματική διέγερση συμβαίνουν περισσότερο από συνειδητή επιλογή. Η γνώση αυτού του γεγονότος μπορεί να σας βοηθήσει να προκαλέσετε εσείς τη σεξουαλική επιθυμία και όχι απλά, να την περιμένετε παθητικά. Θυμηθείτε, το σεξ μετά την εμμηνόπαυση μπορεί να είναι διαφορετικό, αλλά με κάποια προσπάθεια μπορεί ακόμα να είναι πολύ ικανοποιητικό.
  3. Μιλήστε ανοιχτά με το σύντροφο σας: Σε αυτή τη φάση της ζωή σας είναι σημαντικό να θυμάστε πως ο σύντροφος σας δεν αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα ούτε βιώνει τα πράγματα με τον ίδιο τρόπο όπως εσείς. Ορισμένοι μάλιστα μπορεί ακόμη να αποφεύγουν το σεξ επειδή φοβούνται μήπως σας βλάψουν. Είναι σημαντικό να ενημερώσετε τον σύντροφό σας για το πώς αισθάνεστε, τις αλλαγές που περνάτε και πώς αυτές επηρεάζουν το σεξ. Μη ξεχνάτε πως και εκείνος μπορεί να αντιμετωπίζει δυσκολίες στο σεξ, και πως μία υγιής σεξουαλική ζωή αφορά και τους δυο.
  4. Ζητήστε βοήθεια από το γιατρό σας: Η συζήτηση με έναν επαγγελματία υγείας, είτε μόνη σας είτε με τον σύντροφό σας, μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην επίλυση των σεξουαλικών προβλημάτων που προκαλεί η εμμηνόπαυση. Ο γιατρός σας είναι σημαντικό να σας βοηθήσει να καταλάβετε πως αυτό που σας συμβαίνει είναι φυσιολογικό και να αντιμετωπίσει τυχόν προβλήματα υγείας που μπορεί να επηρεάζουν αρνητικά το σεξ, όπως για παράδειγμα η κολπική ξηρότητα ή η ακράτεια. Ένας σεξουαλικός θεραπευτής μπορεί επίσης να παρέχει ψυχολογική υποστήριξη σε ζευγάρια που επιθυμούν να βελτιώσουν τη σεξουαλική τους ζωή.
  5. Βελτιώστε συνολικά την υγεία σας: Ένα υγιές σώμα είναι απαραίτητο για μια υγιή σεξουαλική ζωή. Επομένως είναι σημαντικό εφόσον βρίσκεστε στην εμμηνόπαυση να λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη συνολική βελτίωση της υγείας σας. Πραγματοποιήστε λοιπόν όλες τις απαραίτητες εξετάσεις με το γιατρό σας, ακολουθήστε μια υγιεινή ισορροπημένη διατροφή, κάντε συχνά γυμναστική, κοιμηθείτε αρκετά και αποφύγετε τις επιβλαβείς ουσίες, όπως η νικοτίνη και το αλκοόλ.

go to top