This concerns the below listed products :

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULE 1.8ml

Name of the product

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULE 1.8ml

Product Cat. description

Sample

Material description

ech uft amp int 1,8ml

Code

M8221800

EAN

3015880

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULES 30 x 1.8ml

Name of the product

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULES 30 x 1.8ml

Product Cat. description

Sample

Material description

ech uft amp int 1,8ml

Code

M8221800

EAN

3015880

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULES 10 x 1.8ml

Name of the product

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULES 10 x 1.8ml

Product Cat. description

Sample

Material description

ech uft amp int 1,8ml

Code

M8221800

EAN

3015880

If you have any question on LiftActiv Peptide-C Ampoules, please contact our hotline at 0800 000 000 or visit us at www.vichy.com. For your information, an alternative to LiftActiv Peptide-C Ampoules is available for purchase: the Vichy Liftactiv Supreme Vitamin C Serum, addressing the same skin concerns. It offers a different and easy application method thanks to a dropper.

OK

OK Cancel

Ευχαριστούμε!

Κλείσιμο

Πρωινές συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσετε

Θέλετε να ξεκινήσετε τη μέρα σας με λίγο πιο ήρεμους ρυθμούς; Ζητήσαμε από τη θεραπεύτρια χαλάρωσης Angelique Roussey να μας δώσει τις συμβουλές της σχετικά με τις ενσυνείδητες πρωινές συνήθειες που πρέπει όλοι μας να υιοθετήσουμε.

Πρωινές συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσετε

#1: Εισπνοή, διατάσεις, και ξανά το ίδιο


Το να σηκωθούμε από το κρεβάτι μπορεί μερικές φορές να γίνει το πιο δύσκολο κομμάτι της μέρας μας, ειδικά αν μας περιμένει ένα φορτωμένο πρόγραμμα. Πώς μπορούμε, λοιπόν, να αλλάξουμε την πρωινή μας ρουτίνα, για να μην πέσουμε στην παγίδα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Η θεραπεύτρια χαλάρωσης
Angelique Roussey λέει ότι μερικές απλές ασκήσεις αναπνοής, ακόμα και πριν ανοίξουμε τα μάτια μας, θα μας βοηθήσουν να έρθουμε σε επαφή με το τώρα. Πάρτε μια βαθιά ανάσα προσπαθώντας να φανταστείτε το σώμα σας να εισπνέει θετική ενέργεια, και έπειτα εκπνεύστε αργά και σταθερά για να απαλλαγείτε από τυχόν επίμονες αρνητικές σκέψεις. Επαναλάβετε τρεις με τέσσερις φορές, και στη συνέχεια κάντε ήπιες διατάσεις για να ζεστάνετε τους μύες σας. Αν θέλετε να δραστηριοποιηθείτε λίγο περισσότερο, μπορεί να είναι ιδανικό για εσάς ένα πρόγραμμα γιόγκα.

#2: Μείνετε μακριά από την οθόνη


Η
Angelique συνιστά να αποφεύγουμε τις ηλεκτρονικές συσκευές για τουλάχιστον τριάντα λεπτά μετά το πρωινό ξύπνημα –και ναι, αυτό συμπεριλαμβάνει και τις ειδήσεις! Το μόνο που θα καταφέρετε βομβαρδίζοντας το μυαλό σας με έναν καταιγισμό πληροφοριών, πριν καν του δώσετε την ευκαιρία να ξυπνήσει σωστά, είναι να δημιουργήσετε παραπάνω άγχος. Προσπαθήστε, λοιπόν, να αντισταθείτε στον πειρασμό των social media με το που ξυπνήσετε το πρωί. Αντ’ αυτού, τραβήξτε τις κουρτίνες και ρίξτε μια ματιά έξω, ανοίγοντας μάλιστα και το παράθυρο για μια πνοή φρέσκου αέρα αν μπορείτε. Φροντίζοντας να είναι η Μητέρα Φύση –και όχι το Facebook– το πρώτο πράγμα που αντικρύζετε κάθε μέρα, έχετε πολλές πιθανότητες να δείτε την πρωινή σας διάθεση να βελτιώνεται σημαντικά.

#3: Μάθετε να ζείτε στο παρόν


Μολονότι αυτό χρειάζεται εξάσκηση, όπως λέει η
Angelique, είναι απαραίτητο, ώστε να μην νοιώθετε το άγχος της καθημερινότητας να σας κατακλύζει. Όπως είπαμε και παραπάνω, οι ασκήσεις αναπνοής είναι ένας πολύ καλός τρόπος να εστιάσετε το μυαλό σας και να βοηθήσετε το σώμα σας να έρθει πραγματικά σε επαφή με το τώρα. Για να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας και ταυτόχρονα να ρυθμίσετε την αναπνοή σας, η Angelique συνιστά μια τεχνική που είναι γνωστή σαν «το σφουγγάρι». Απλώς εισπνεύστε σφίγγοντας τους μύες σας –τους ώμους, τους μηρούς και τους γλουτούς– και βγάλτε αργά τον αέρα χαλαρώνοντας το σώμα σας. Τέλος, το να ζείτε στο παρόν σημαίνει να αφήσετε πίσω σας οποιοδήποτε άγχος οφείλεται σε πράγματα που έγιναν στο παρελθόν και που δεν μπορείτε να τα αλλάξετε. Ο καθοδηγούμενος διαλογισμός είναι μια εξαιρετική μέθοδος αν ταλαιπωρήστε από ανήσυχες σκέψεις.

go to top