Από τις πρώτες ιδέες σε ένα φύλλο χαρτί μέχρι τη δοκιμή του τελικού προϊόντος, τρεις γυναίκες μας αποκαλύπτουν τα διάφορα στάδια της δημιουργίας ενός ορού αντιγήρανσης.
#1 Συλλαμβάνοντας την ιδέα ενός νέου προϊόντος: Florence
«Ως επικεφαλής του Τμήματος Ενεργών Καλλυντικών, η ομάδα μου κι εγώ σκεφτόμαστε και δημιουργούμε νέα προϊόντα για τη Vichy, σε συνεργασία με τις ομάδες μάρκετινγκ. Είτε πρόκειται για τα ενεργά συστατικά που χρησιμοποιούμε, είτε για την υφή ή τα αισθητηριακά χαρακτηριστικά των προϊόντων, στόχος μας είναι η καινοτομία. Αυτό που οι καταναλωτές ίσως να μην γνωρίζουν είναι το γεγονός ότι, μέχρι να βγει ένα καινούριο προϊόν στην αγορά, εργαζόμαστε 2 έως 6 χρόνια πάνω στην ανάπτυξή του! Η δουλειά μου είναι πνευματική, από την άποψη ότι κυριολεκτικά στύβουμε το μυαλό μας μέχρι να καταλήξουμε στον καλύτερο συνδυασμό συστατικών και τεχνολογίας, και συνάμα δημιουργική. Ξεκινάμε από ένα εντελώς θεωρητικό στάδιο, κατά το οποίο συγκεντρώνουμε και ανταλλάσσουμε ιδέες, αλλά και προτάσεις για το πώς αυτές μπορούν να επιτευχθούν: εστιάζουμε στην εκάστοτε ανάγκη της επιδερμίδας, τον συνδυασμό των συστατικών, την τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί, την υφή του προϊόντος, κλπ. Έπειτα, συζητάμε με την ομάδα μάρκετινγκ πριν μεταβούμε στην επιστημονική υλοποίηση του προϊόντος. Η μεγαλύτερη πρόκληση κατά την ανάπτυξη ενός προϊόντος είναι να βρεθεί η σωστή ισορροπία φτιάχνοντας κάτι όμορφο – με κατάλληλη σύνθεση, ωραίο άρωμα και ευχάριστη υφή – και ταυτόχρονα αποτελεσματικό. Μόνο και μόνο για αυτό, μπορεί να χρειαστεί να πέσουν στο τραπέζι πάνω από 150 διαφορετικές προτάσεις πριν βρούμε τη μία!»
«Ως επικεφαλής του Τμήματος Ενεργών Καλλυντικών, η ομάδα μου κι εγώ σκεφτόμαστε και δημιουργούμε νέα προϊόντα για τη Vichy, σε συνεργασία με τις ομάδες μάρκετινγκ. Είτε πρόκειται για τα ενεργά συστατικά που χρησιμοποιούμε, είτε για την υφή ή τα αισθητηριακά χαρακτηριστικά των προϊόντων, στόχος μας είναι η καινοτομία. Αυτό που οι καταναλωτές ίσως να μην γνωρίζουν είναι το γεγονός ότι, μέχρι να βγει ένα καινούριο προϊόν στην αγορά, εργαζόμαστε 2 έως 6 χρόνια πάνω στην ανάπτυξή του! Η δουλειά μου είναι πνευματική, από την άποψη ότι κυριολεκτικά στύβουμε το μυαλό μας μέχρι να καταλήξουμε στον καλύτερο συνδυασμό συστατικών και τεχνολογίας, και συνάμα δημιουργική. Ξεκινάμε από ένα εντελώς θεωρητικό στάδιο, κατά το οποίο συγκεντρώνουμε και ανταλλάσσουμε ιδέες, αλλά και προτάσεις για το πώς αυτές μπορούν να επιτευχθούν: εστιάζουμε στην εκάστοτε ανάγκη της επιδερμίδας, τον συνδυασμό των συστατικών, την τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί, την υφή του προϊόντος, κλπ. Έπειτα, συζητάμε με την ομάδα μάρκετινγκ πριν μεταβούμε στην επιστημονική υλοποίηση του προϊόντος. Η μεγαλύτερη πρόκληση κατά την ανάπτυξη ενός προϊόντος είναι να βρεθεί η σωστή ισορροπία φτιάχνοντας κάτι όμορφο – με κατάλληλη σύνθεση, ωραίο άρωμα και ευχάριστη υφή – και ταυτόχρονα αποτελεσματικό. Μόνο και μόνο για αυτό, μπορεί να χρειαστεί να πέσουν στο τραπέζι πάνω από 150 διαφορετικές προτάσεις πριν βρούμε τη μία!»
#2 Βρίσκοντας την καλύτερη φόρμουλα και τα καταλληλότερα ενεργά συστατικά μέσω ενδελεχούς έρευνας: Sophie
«Είμαι Διευθύντρια Εργαστηρίου στη Vichy, και είμαι υπεύθυνη για την έρευνα που αφορά αποκλειστικά στα προϊόντα περιποίησης προσώπου της Vichy. Σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος, βασική μας προτεραιότητα είναι να διασφαλίσουμε ότι όλες οι φόρμουλες είναι απολύτως ασφαλείς, διότι τα προϊόντα Vichy δημιουργούνται για τις ευαίσθητες επιδερμίδες. Στη συνέχεια, πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να αναπτύξουμε μια φόρμουλα που να περιέχει ενεργά συστατικά αποδεδειγμένης αποτελεσματικότητας, όπως η Ραμνόζη, και να τα συνδυάσουμε δημιουργώντας ένα προϊόν με ευχάριστη υφή που θα αφήνει υπέροχη αίσθηση κατά την εφαρμογή του από τους χρήστες. Κατά τη διάρκεια της καριέρας μου, η τεχνολογική πρόοδος που σημειώθηκε ήταν τεράστια. Βρεθήκαμε στην πρώτη γραμμή της ψηφιοποίησης των αναλύσεων που αφορούν στην αντιμετώπιση των ρυτίδων.»
#3 Βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των προϊόντων: Nathalie
«Η δουλειά μου περιλαμβάνει την οργάνωση όλων των δοκιμών (τόσο των κλινικών όσο και εκείνων που βασίζονται στην εμπειρία των χρηστών) που επιβεβαιώνουν τη φήμη της Vichy και αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των προϊόντων μας. Βρίσκομαι σε συνεχή επικοινωνία με τις ερευνητικές ομάδες και τις ομάδες μάρκετινγκ, αλλά και με το νομικό τμήμα. Ο ρόλος αυτός είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη Vichy, καθώς τα προϊόντα μας σχεδιάζονται για τις ευαίσθητες επιδερμίδες. Δουλειά μου είναι να διασφαλίζω ότι δερματολόγοι και καταναλωτές αναγνωρίζουν και επιβεβαιώνουν αυτήν ακριβώς την ισορροπία ανάμεσα στην ευχάριστη εφαρμογή και στην αποτελεσματικότητα των προϊόντων!»