NEO   Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μας  εδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = GR Test : 'GR/'

OK

OKCancel

Thank you

Close

Tips για σωστή διατροφή στην εμμηνόπαυση όταν είστε πάνω από 50

Tips για σωστή διατροφή στην εμμηνόπαυση όταν είστε πάνω από 50
  • favoris

Ενώ είναι σημαντικό να υιοθετείτε καλές διατροφικές συνήθειες όταν είστε νέες, μερικές φορές η εμμηνόπαυση αναγκάζει τις γυναίκες να αναθεωρήσουν το καθημερινό τους διαιτολόγιο. Εδώ σας δίνουμε ορισμένα tips για σωστή διατροφή όταν είστε στα 50.


Για τις γυναίκες, η ηλικία των πενήντα είναι μια κρίσιμη καμπή από πολλές απόψεις. Αυτή η δεύτερη φάση της ζωής , συνώνυμη με την εμμηνόπαυση, συχνά σημαίνει επιπλέον «σωματικές αλλαγές » γεγονός που κάνει ακόμα πιο σημαντικό το να ακολουθείτε μια σωστή διατροφή στην εμμηνόπαυση που θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη φόρμα σας και να αισθάνεστε άνετα με το σώμα σας, καθώς αυτό αλλάζει με την ηλικία και το τέλος του έμμηνου κύκλου σας.

  • Ο χρυσός κανόνας: προσοχή στην επιθυμία για λιπαρά και γλυκά! Οι τροφές αυτές περιορίζουν την όρεξη για τροφές πλούσιες σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως είναι οι πρωτεΐνες και γίνονται αιτία για τη συσσώρευση πάχους, στην περιοχή της κοιλιάς σας.  Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περιορίσετε την κατανάλωση βουτύρου, λαδιού (2 κουταλιές σούπας την ημέρα) και τυριού (όχι πάνω από 30 γρ. την ημέρα).
  • Επίσης προσέξτε τους υδατάνθρακες. Μολονότι αποτελούν μέρος ενός υγιεινού διαιτολογίου, θα πρέπει να προτιμάτε αυτούς που έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως οι φακές, τα δημητριακά και το ψωμί ολικής άλεσης.
  • Δώστε μεγαλύτερη προσοχή στην καρδιά και τα οστά. Για να τα προστατεύσετε , θα πρέπει να επιλέγετε τα «καλά λίπη» (λιπαρά ψάρια και λινέλαιο), να ενισχύσετε την πρόσληψη ασβεστίου, να διατηρήσετε την πρόσληψη πρωτεϊνών και να καταναλώνετε προϊόντα πλούσια σε βιταμίνη D (ψάρι, βούτυρο, αυγά, μανιτάρια).
  • Και βέβαια, θα ήταν κρίμα να κάνετε οποιεσδήποτε διατροφικές αλλαγές χωρίς να προσθέτετε τροφές γνωστές για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες, όπως είναι το λάχανο, το σκόρδο, το πράσινο τσάι, τα μούρα και τα εσπεριδοειδή.

Τα προϊόντα μας

  • 16941Αντιγηραντικό Serum Προσώπου00NewNeovadiol Φροντίδα Επιδερμίδας από την Εμμηνόπαυση και μετάFACE CARESerum ΠροσώπουΑντιγήρανση

    Νέο

    {Όνομα_Προϊόντος}
  • 16942Αντιγηραντική κρέμα Ημέρας54NewNeovadiol Φροντίδα Επιδερμίδας από την Εμμηνόπαυση και μετάFACE CAREΚρέμα ημέραςΑντιγήρανση

    Νέο

    {Όνομα_Προϊόντος}
  • 17638Αντιγηραντική κρέμα Νύχτας00NewNeovadiol Φροντίδα Επιδερμίδας από την Εμμηνόπαυση και μετάFACE CAREΚρέμα ΝύχταςΑντιγήρανση

    Νέο

    {Όνομα_Προϊόντος}
  • Τα πιο δημοφιλή

    3 τρόποι να αντιμετωπίσετε την αραίωση των μαλλιών μετά τα 40

    Στιγμές της ζωής μας

    3 τρόποι να αντιμετωπίσετε την αραίωση των μαλλιών μετά τα 40

    Μήπως έχετε παρατηρήσει κι εσείς ότι, τα τελευταία χρόνια, τα μαλλιά σας παρουσιάζουν αραίωση; Οι βλάβες που σχετίζονται με το styling, την ηλικία, και τις ορμονικές μεταβολές κάνουν συχνά τα μαλλιά μας πιο λεπτά και πιο αδύναμα, καθώς πλησιάζουμε τα 40. Ωστόσο, παρακάτω θα μάθετε πώς μπορείτε, με λίγες βασικές αλλαγές, να μειώσετε τις ορατές επιπτώσεις.

    Διαβάστε το άρθρο

    Συμβουλές ομορφιάς για την ώριμη επιδερμίδα: πείτε αντίο στη θαμπάδα και υποδεχθείτε ξανά την υγιή, ρόδινη λάμψη!

    Στιγμές της ζωής μας

    Συμβουλές ομορφιάς για την ώριμη επιδερμίδα: πείτε αντίο στη θαμπάδα και υποδεχθείτε ξανά την υγιή, ρόδινη λάμψη!

    Θέλετε η επιδερμίδα σας να ακτινοβολεί, με υπέροχη ρόδινη λάμψη; Ρίξτε μια ματιά στις εξειδικευμένες συμβουλές μας για το πώς να προσαρμόσετε το πρόγραμμα ομορφιάς σας.

    Διαβάστε το άρθρο

    go to top