NEO   Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μας  εδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = GR Test : 'GR/'

Vichy s'engage à préserver la confidentialité des données personnelles que vous lui transmettez par le biais de ce formulaire. Les données à caractère personnel collectées par l’intermédiaire de ce formulaire font l’objet d’un traitement informatique destiné exclusivement à Vichy aux fins de la gestion de votre inscription, et de la gestion des avis consommateur. Dans le cadre de ce traitement, j’accepte que mes données soient transférées dans les filiales hors UE, certaines d’entre elles ne disposant pas d’un niveau de protection adéquate au sens de la loi informatique et Libertés.

Vous bénéficiez d’un droit d’accès, d’opposition de rectification et de suppression des données qui vous concernent. Vous pouvez exercer ce droit à tout moment en adressant un courrier électronique à [email protected]

Vous pouvez consulter à tout moment notre Politique de Protection des Données Personnelles ainsi que nos Mentions Légales.

OK

OKCancel

Thank you

Close

3 Συμβουλές για να Δώσετε Ζωντάνια στη Μέρα σας

3 Συμβουλές για να Δώσετε Ζωντάνια στη Μέρα σας
  • favoris

Σίγουρα θα έχετε ακούσει την παροιμία "όποιος βιάζεται σκοντάφτει", έχετε όμως σκεφτεί τι ρόλο μπορεί να παίζει στη δική σας ζωή; Η διαρκής βιασύνη αυξάνει τα επίπεδα κορτιζόλης στο αίμα, κάτι που συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην εμφάνιση ασθενειών που σχετίζονται με το στρες. Επίσης, το στρες αναστέλλει την παραγωγή της ντοπαμίνης, μιας χημικής ουσίας του εγκεφάλου που είναι συνώνυμη της καλής διάθεσης. Όσο πιο πολύ βιαζόμαστε, τόσο πιο δυστυχισμένοι νοιώθουμε και τόσο περισσότερο χάνουμε τη συγκέντρωσή μας.

Η κοινωνία μας είναι πια συνυφασμένη με τη γρήγορη ζωή. Ο καθηγητής ψυχολογίας κ. Wiseman αποκαλύπτει στο καινούριο του βιβλίο "Quirkology" ότι, σύμφωνα με ευρήματα ερευνών, βαδίζουμε κατά 10% πιο γρήγορα σε σχέση με τη μέση ταχύτητα πριν από 20 χρόνια. Επίσης, κοιμόμαστε λιγότερο, καταναλώνουμε πιο πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα, είμαστε πιο οξύθυμοι και έχουμε πολύ περισσότερα τροχαία ατυχήματα. Ποιος ο λόγος, όμως, να συνεχίσουμε να εξαντλούμε τους εαυτούς μας κατ' αυτόν τον τρόπο; Σύμφωνα με αρκετές κλινικές μελέτες, σταματώντας να βιαζόμαστε τόσο, μειώνουμε τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης και παχυσαρκίας, έχουμε καλύτερες σχέσεις με τους γύρω μας, και ζούμε περισσότερο*.

Πρωί


Έρευνες του Ιατρικού Συλλόγου Ταϊλάνδης διαπίστωσαν ότι ο Ενσυνείδητος Διαλογισμός συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της κορτιζόλης, ενώ παράλληλα αυξάνει τις θετικές ορμόνες όπως τη σεροτονίνη. Κάντε μια παύση πριν φύγετε για δουλειά, καθίστε αναπαυτικά, κλείστε τα μάτια και για δέκα λεπτά επικεντρωθείτε μόνο στην αναπνοή σας. Αφήστε το μυαλό σας ελεύθερο: παρατηρήστε τις σκέψεις σας, χωρίς όμως να παρεμβαίνετε σε αυτές. Μην κάνετε την καθημερινή σας περιποίηση βεβιασμένα: βεβαιωθείτε ότι η επιδερμίδα σας είναι καθαρή, ενυδατωμένη και προστατευμένη, έτοιμη για τη νέα μέρα που ξεκινά.

Μεσημέρι


Κάντε διάλειμμα για φαγητό σε κάποιον εξωτερικό χώρο, κατά προτίμηση σε ένα πάρκο. Απολαύστε τις γεύσεις και την υφή του φαγητού σας για να έχετε καλύτερη πέψη, και αποφύγετε τις υπερβολικές ποσότητες. Ζήστε τη στιγμή και μην επιτρέψετε σε τυχόν μικροεκνευρισμούς να σας χαλάσουν τη διάθεση -ρίξτε ρυθμούς, ρυθμίστε την αναπνοή σας και θυμηθείτε πόσο γαλήνια σας έκανε να νοιώσετε ο πρωινός διαλογισμός.

Βράδυ

Μία ώρα πριν πέσετε για ύπνο, απενεργοποιήστε το κινητό σας, την τηλεόραση, τον υπολογιστή κλπ. Απολαύστε ένα καταπραϋντικό τσάι βοτάνων· χαλαρώστε μαζί με τους αγαπημένους σας. Επαναφορτίστε το μυαλό και το σώμα σας για την επόμενη μέρα: ξαπλώστε νωρίς με ένα καλό βιβλίο, μια δόση πλούσιας ενυδάτωσης μετά τον καθαρισμό του προσώπου σας, και μια σταγόνα ελαίου λεβάντας στο μαξιλάρι σας.


* Ένωση Βορείου Αμερικής για τη μελέτη της παχυσαρκίας και Carl Honoré: "In praise of slowness"

Τα προϊόντα μας

  • 19492Slow Âge4.5321NewSLOW AGEFACE CAREΚρέμα ημέραςΑντιγήρανση

    Νέο

    {Όνομα_Προϊόντος}

    SLOW AGE

    Slow Âge

    Κρέμα ημέρας

  • Τα πιο δημοφιλή

    3 τρόποι να αντιμετωπίσετε την αραίωση των μαλλιών μετά τα 40

    Στιγμές της ζωής μας

    3 τρόποι να αντιμετωπίσετε την αραίωση των μαλλιών μετά τα 40

    Μήπως έχετε παρατηρήσει κι εσείς ότι, τα τελευταία χρόνια, τα μαλλιά σας παρουσιάζουν αραίωση; Οι βλάβες που σχετίζονται με το styling, την ηλικία, και τις ορμονικές μεταβολές κάνουν συχνά τα μαλλιά μας πιο λεπτά και πιο αδύναμα, καθώς πλησιάζουμε τα 40. Ωστόσο, παρακάτω θα μάθετε πώς μπορείτε, με λίγες βασικές αλλαγές, να μειώσετε τις ορατές επιπτώσεις.

    Διαβάστε το άρθρο

    go to top