getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = GR Test : 'GR/'

OK

OKCancel

Thank you

Close

3 συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος μετά τα 50

3 συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος μετά τα 50
  • favoris

Μετά τα 50, τονώστε τη ζωτικότητα και την ευεξία σας με τη βοήθεια των καλύτερων συμμάχων: υγιεινή διατροφή, σωστή στάση σώματος, και μια αποτελεσματική αντιρυτιδική κρέμα. Αγαπήστε την ηλικία σας!

# 1: ανεφοδιαστείτε με αντιοξειδωτικά τρόφιμα

Όσες φορές και να το πούμε, δεν θα είναι ποτέ αρκετό: τα αντιοξειδωτικά είναι το ισχυρότερο όπλο τόσο για τη διατήρηση της νεανικής όψης της επιδερμίδας σας όσο και για την εξασφάλιση μιας εξαιρετικής φυσικής κατάστασης. Εμπεριέχονται σε πολλές καλλυντικές συνθέσεις, αλλά θα τα βρείτε επίσης σε φρούτα και λαχανικά –ιδίως αυτά που μόλις έχουν ωριμάσει. Να το δικό μας Top 3:

  • μωβ (ή μαύρες) ντομάτες: όσο πιο σκούρες, τόσο πιο πλούσιες σε αντιοξειδωτικά! Αυτό σημαίνει υψηλή περιεκτικότητα σε λυκοπένιο και ανθοκυανίνη, συστατικά με εκπληκτική δράση ενάντια στη γήρανση των κυττάρων.
  • αγκινάρες: πλούσιες σε φυτικές ίνες, κάλιο και ασβέστιο, διευκολύνουν την πέψη και καθαρίζουν τον οργανισμό.
  • σταυρανθή λαχανικά (του γένους Brassica): σε αυτά περιλαμβάνονται το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα λαχανάκια Βρυξελλών... Κατά πάσα πιθανότητα, τα τρόφιμα αυτά σας έκαναν να τρέμετε όταν ήσασταν παιδί. Ωστόσο, περιέχουν ένα σπουδαίο ενεργό συστατικό, τη σουλφοραφάνη, που απομακρύνει τις τοξίνες και μειώνει την ανάπτυξη κυττάρων που προκαλούν καρκίνο.

# 2: σταθείτε στο… ύψος σας


Αυτή η συμβουλή ισχύει για όλες τις ηλικίες, και ειδικά για μετά τα 50, καθώς θα σας κάνει να νοιώθετε γεμάτη ενέργεια και να φαίνεστε σε σούπερ φόρμα. Το να στέκεστε με την πλάτη ίσια λεπταίνει τη σιλουέτα και μαζεύει την κοιλιά. Είναι κάτι που θα πρέπει να υιοθετήσετε σε καθημερινή βάση, είτε περπατάτε είτε απλώς περιμένετε το τρένο –να σας γίνει αντανακλαστική κίνηση. Αν νοιώθετε ένα τράβηγμα στους ώμους, είναι επειδή το σώμα σας δεν το έχει συνηθίσει. Και άλλη μια συμβουλή: δοκιμάστε τη γιόγκα! Και πιο συγκεκριμένα, τη στάση του βουνού: τραβήξτε πίσω τους ώμους, ανοίξτε το στέρνο, και χαλαρώστε τα χέρια σας κατά μήκος του σώματος. Ναμαστέ!

# 3: ενισχύστε την κυτταρική ανανέωση


Κατά την εμμηνόπαυση, η παραγωγή των ορμονών μειώνεται και η επιδερμίδα υφίσταται αισθητές αλλαγές: λέπτυνση του δερματικού ιστού, απώλεια της σφριγηλότητας, ξηρότητα, σχηματισμός ρυτίδων… Η λύση; Αντεπίθεση, με προϊόντα περιποίησης εμπλουτισμένα με Pro-Xylan, γλυκερίνη και hedione, για ενίσχυση της κυτταρικής ανανέωσης. Το πρωί, επιλέξτε το ακατανίκητο τρίδυμο κρέμα ματιών-ορός-κρέμα ημέρας· το βράδυ, απολαύστε μερικές υπέροχες στιγμές χαλάρωσης εφαρμόζοντας μια κρέμα νυκτός.

Για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη του προγράμματος περιποίησής σας και να αφιερώσετε λίγο πολύτιμο χρόνο στον εαυτό σας, εφαρμόστε τα προϊόντα σας ακολουθώντας εξειδικευμένες αντιγηραντικές τεχνικές. Απλώστε την κρέμα από το κέντρο του προσώπου προς τα έξω, για να λειάνετε την επιδερμίδα. Έπειτα, εφαρμόστε και στον λαιμό απλώνοντας με τις παλάμες σας, από πάνω προς τα κάτω. Τέλος, τοποθετήστε τον δείκτη και τον μέσο σας στη γραμμή της γνάθου και σύρετε προς τα αυτιά, για να επανασμιλεύσετε το περίγραμμα του προσώπου. Απλά βήματα που θα σας εξασφαλίσουν επιδερμίδα γεμάτη λάμψη και φρεσκάδα!

Τα προϊόντα μας

  • Νέο

    {Όνομα_Προϊόντος}
  • Νέο

    {Όνομα_Προϊόντος}
  • Νέο

    {Όνομα_Προϊόντος}
  • Τα πιο δημοφιλή

    3 τρόποι να αντιμετωπίσετε την αραίωση των μαλλιών μετά τα 40

    Στιγμές της ζωής μας

    3 τρόποι να αντιμετωπίσετε την αραίωση των μαλλιών μετά τα 40

    Μήπως έχετε παρατηρήσει κι εσείς ότι, τα τελευταία χρόνια, τα μαλλιά σας παρουσιάζουν αραίωση; Οι βλάβες που σχετίζονται με το styling, την ηλικία, και τις ορμονικές μεταβολές κάνουν συχνά τα μαλλιά μας πιο λεπτά και πιο αδύναμα, καθώς πλησιάζουμε τα 40. Ωστόσο, παρακάτω θα μάθετε πώς μπορείτε, με λίγες βασικές αλλαγές, να μειώσετε τις ορατές επιπτώσεις.

    Διαβάστε το άρθρο

    go to top