NEO   Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μας  εδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = GR Test : 'GR/'

OK

OKCancel

Thank you

Close

Υγιεινό Πρωινό: Ξεκινώντας τη μέρα σας σωστά

Υγιεινό Πρωινό: Ξεκινώντας τη μέρα σας σωστά
  • favoris

Λένε ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας. Ωστόσο, πολλές φορές, δεν αφιερώνουμε τον χρόνο που πρέπει, για ένα τέτοιο υγιεινό ξεκίνημα κάθε πρωί. Ο διατροφολόγος Raphaël Gruman αποκαλύπτει όλα τα οφέλη του να περάσουμε λίγο παραπάνω ώρα στην κουζίνα μας το πρωί.

Φάτε, πιείτε: γιατί το πρωινό είναι τόσο σημαντικό;


Οι περισσότεροι από εμάς δυσκολευόμαστε αρκετά να σηκωθούμε από το κρεβάτι το πρωί, όμως τι γίνεται όταν αυτό το αίσθημα υπνηλίας καταλήγει να διαρκεί ώρες, ή ακόμα και όλη τη μέρα; Ο διατροφολόγος Raphaël Gruman εξηγεί: «Όταν ξυπνάμε μετά από έναν πλήρη νυχτερινό ύπνο, το σώμα μας είναι αφυδατωμένο. Αυτό δημιουργεί ένα αίσθημα κόπωσης –ακόμα και μια πτώση ύψους 2% του επιπέδου νερού στον οργανισμό μας μπορεί να φέρει ως αποτέλεσμα να έχουμε 20% λιγότερη ενέργεια καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας.»

Με άλλα λόγια; Αν θέλετε να ξεκινάτε τη μέρα σας με ζωντάνια και ενέργεια, κάντε την ενυδάτωση πρώτη σας προτεραιότητα. Ο Raphaël συνιστά να ξυπνάτε το στομάχι σας πίνοντας μια κούπα ζεστού νερού με λεμόνι, 15 λεπτά πριν φάτε. Αυτό θα λειτουργήσει σαν «ξυπνητήρι» για το πεπτικό σας σύστημα, διεγείροντας τον μεταβολισμό σας και προετοιμάζοντας το σώμα σας για το πρώτο γεύμα της ημέρας.

Οι συμβουλές του Raphael για ένα ισορροπημένο πρωινό


Μήπως ξυπνάτε το πρωί νοιώθοντας ότι πεθαίνετε από την πείνα; Σας έχουμε καλά νέα! Ο
Raphäel λέει ότι, αφού το σώμα σας έχει μπροστά του όλη τη μέρα για να κάψει τα καύσιμα που πήρε με το πρωινό, χάνονται σχεδόν όλες αυτές οι θερμίδες. Έχοντας αυτό κατά νου, λοιπόν, και αν θέλετε να αξιοποιήσετε πλήρως όλα τα οφέλη του πρωινού ενόψει μιας κουραστικής μέρας, δώστε βάση στα παρακάτω συστατικά-κλειδί:

Σύνθετα σάκχαρα – ο Raphaël συνιστά σύνθετα σάκχαρα βραδείας καύσης, όπως ψωμί ολικής αλέσεως ή μούσλι, για να δώσετε στο σώμα σας την τόνωση και την ενέργεια που χρειάζεται όλη μέρα –χωρίς να πρέπει να καταφύγετε σε εκείνη τη μεσημεριανή δόση σοκολάτας.

Πρωτεΐνες – Είτε σας αρέσουν τα αυγά ή ο σολομός, είτε προτιμάτε το τυρί ή τους ξηρούς καρπούς, η συμπερίληψη της πρωτεΐνης στο πρωινό σας πιάτο θα κρατήσει το σώμα σας σε εγρήγορση καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας και θα σας απαλλάξει από το γνωστό εκείνο αίσθημα ατονίας που έρχεται κατά το μεσημεράκι.

Ακόμα κι αν δεν σας αρέσει η ιδέα ενός πλήρους πρωινού, ο Raphäel λέει ότι είναι σημαντικό να φροντίζετε τα γεύματά σας να είναι ισορροπημένα καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας. Το να το παρακάνετε αργά το βράδυ μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να μην κοιμηθείτε καλά, κάτι που σημαίνει ότι, κατά πάσα πιθανότητα, θα έχετε ακόμα λιγότερη όρεξη να σηκωθείτε από το κρεβάτι το πρωί –γι’ αυτό λοιπόν, αν θέλετε να διορθώσετε τα επίπεδα ενέργειας του σώματός σας, ένα πλούσιο πρωινό είναι ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε!

Τα προϊόντα μας

  • 22663Ενυδατικό Booster Προσώπου4.925NewMINERAL 89FACE CAREΚρέμα ημέραςΕνυδάτωση Προσώπου

    Νέο

    {Όνομα_Προϊόντος}

    MINERAL 89

    Ενυδατικό Booster Προσώπου

    Κρέμα ημέρας

    ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ: Η καθημερινή δόση δύναμης της επιδερμίδας

  • Τα πιο δημοφιλή

    3 τρόποι να αντιμετωπίσετε την αραίωση των μαλλιών μετά τα 40

    Στιγμές της ζωής μας

    3 τρόποι να αντιμετωπίσετε την αραίωση των μαλλιών μετά τα 40

    Μήπως έχετε παρατηρήσει κι εσείς ότι, τα τελευταία χρόνια, τα μαλλιά σας παρουσιάζουν αραίωση; Οι βλάβες που σχετίζονται με το styling, την ηλικία, και τις ορμονικές μεταβολές κάνουν συχνά τα μαλλιά μας πιο λεπτά και πιο αδύναμα, καθώς πλησιάζουμε τα 40. Ωστόσο, παρακάτω θα μάθετε πώς μπορείτε, με λίγες βασικές αλλαγές, να μειώσετε τις ορατές επιπτώσεις.

    Διαβάστε το άρθρο

    go to top