NEO Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μας εδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • my skin

Ύπνος και Επιδερμίδα

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ

Προστατεύστε την υγεία της επιδερμίδας σας φροντίζοντας να κοιμάστε καλά το βράδυ


Η επιδερμίδα αναπλάθεται όσο κοιμόμαστε, αφού παράγει νέα κύτταρα. Ακόμη και ξαπλώνοντας απλώς στο κρεβάτι, βοηθάμε τους μύες του προσώπου μας να χαλαρώσουν, μειώνοντας έτσι τις επιπτώσεις της βαρύτητας και τον σχηματισμό ρυτίδων, και περιορίζοντας, παράλληλα, τις βλάβες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες. Αντιθέτως, όταν δεν κοιμόμαστε αρκετά, ιδανικά από επτά ως εννιά ώρες, δεν αφήνουμε την επιδερμίδα μας να αναπλαστεί. Η κούραση και η κόπωση γίνονται ορατές στο πρόσωπό μας, αποδεικνύοντας τις βλάβες που έχει υποστεί η επιδερμίδα μας και επιτείνοντας τα σημάδια γήρανσης. Η διατάραξη του κύκλου του ύπνου έχει ως αποτέλεσμα την ανεπαρκή μείωση της ορμόνης του στρες, δηλαδή της κορτιζόλης. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε μαύρους κύκλους και πρήξιμο στην περιοχή των ματιών, εκεί δηλαδή όπου η επιδερμίδα είναι πιο λεπτή, καθώς και σε ερυθρότητα ή/και θαμπάδα.

Συμβουλές για βελτίωση του ύπνου

Στοχεύστε τόσο στην ποιότητα όσο και στην ποσότητα: όσο κοιμάστε βαθιά, τότε είναι που η επιδερμίδα σας αναπλάθεται πιο αποτελεσματικά. Προσπαθήστε να αποφεύγετε την καφεΐνη τουλάχιστον οκτώ ώρες πριν πέσετε για ύπνο και το αλκοόλ τουλάχιστον τρεις ώρες πριν ξαπλώσετε. Η ήπια άσκηση που χαλαρώνει τους μύες χωρίς να αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό, όπως η γιόγκα, μπορεί να βοηθήσει στην αποσυμφόρηση του στρες. Ωστόσο, αντισταθείτε στον πειρασμό ενός ζεστού μπάνιου, γιατί η αύξηση της θερμοκρασίας του σώματός σας μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να μην σας παίρνει ο ύπνος. Το ίδιο αποτέλεσμα μπορεί να έχει και ένα βαρύ γεύμα αργά το βράδυ. Αποφύγετε τις οθόνες υπολογιστών, κινητών και άλλων τέτοιων συσκευών πριν από τον ύπνο, διότι το μπλε φως που εκπέμπουν δύναται να αναστείλει την παραγωγή της μελατονίνης -της ορμόνης που ρυθμίζει τους κύκλους του ύπνου-, κάτι που με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει στη μειωμένη ικανότητα επεξεργασίας της ινσουλίνης.  

* https://chriskresser.com/how-artificial-light-is-wrecking-your-sleep-and-what-to-do-about-it/
** http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2008/01/02/sleep-and-aging.aspx

Τα προϊόντα μας

Τα πιο δημοφιλή

go to top