NEO Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μας εδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

OK

OKCancel

Thank you

Close

Πρωινές συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσετε

Θέλετε να ξεκινήσετε τη μέρα σας με λίγο πιο ήρεμους ρυθμούς; Ζητήσαμε από τη θεραπεύτρια χαλάρωσης Angelique Roussey να μας δώσει τις συμβουλές της σχετικά με τις ενσυνείδητες πρωινές συνήθειες που πρέπει όλοι μας να υιοθετήσουμε.

#1: Εισπνοή, διατάσεις, και ξανά το ίδιο


Το να σηκωθούμε από το κρεβάτι μπορεί μερικές φορές να γίνει το πιο δύσκολο κομμάτι της μέρας μας, ειδικά αν μας περιμένει ένα φορτωμένο πρόγραμμα. Πώς μπορούμε, λοιπόν, να αλλάξουμε την πρωινή μας ρουτίνα, για να μην πέσουμε στην παγίδα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Η θεραπεύτρια χαλάρωσης
Angelique Roussey λέει ότι μερικές απλές ασκήσεις αναπνοής, ακόμα και πριν ανοίξουμε τα μάτια μας, θα μας βοηθήσουν να έρθουμε σε επαφή με το τώρα. Πάρτε μια βαθιά ανάσα προσπαθώντας να φανταστείτε το σώμα σας να εισπνέει θετική ενέργεια, και έπειτα εκπνεύστε αργά και σταθερά για να απαλλαγείτε από τυχόν επίμονες αρνητικές σκέψεις. Επαναλάβετε τρεις με τέσσερις φορές, και στη συνέχεια κάντε ήπιες διατάσεις για να ζεστάνετε τους μύες σας. Αν θέλετε να δραστηριοποιηθείτε λίγο περισσότερο, μπορεί να είναι ιδανικό για εσάς ένα πρόγραμμα γιόγκα.

#2: Μείνετε μακριά από την οθόνη


Η
Angelique συνιστά να αποφεύγουμε τις ηλεκτρονικές συσκευές για τουλάχιστον τριάντα λεπτά μετά το πρωινό ξύπνημα –και ναι, αυτό συμπεριλαμβάνει και τις ειδήσεις! Το μόνο που θα καταφέρετε βομβαρδίζοντας το μυαλό σας με έναν καταιγισμό πληροφοριών, πριν καν του δώσετε την ευκαιρία να ξυπνήσει σωστά, είναι να δημιουργήσετε παραπάνω άγχος. Προσπαθήστε, λοιπόν, να αντισταθείτε στον πειρασμό των social media με το που ξυπνήσετε το πρωί. Αντ’ αυτού, τραβήξτε τις κουρτίνες και ρίξτε μια ματιά έξω, ανοίγοντας μάλιστα και το παράθυρο για μια πνοή φρέσκου αέρα αν μπορείτε. Φροντίζοντας να είναι η Μητέρα Φύση –και όχι το Facebook– το πρώτο πράγμα που αντικρύζετε κάθε μέρα, έχετε πολλές πιθανότητες να δείτε την πρωινή σας διάθεση να βελτιώνεται σημαντικά.

#3: Μάθετε να ζείτε στο παρόν


Μολονότι αυτό χρειάζεται εξάσκηση, όπως λέει η
Angelique, είναι απαραίτητο, ώστε να μην νοιώθετε το άγχος της καθημερινότητας να σας κατακλύζει. Όπως είπαμε και παραπάνω, οι ασκήσεις αναπνοής είναι ένας πολύ καλός τρόπος να εστιάσετε το μυαλό σας και να βοηθήσετε το σώμα σας να έρθει πραγματικά σε επαφή με το τώρα. Για να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας και ταυτόχρονα να ρυθμίσετε την αναπνοή σας, η Angelique συνιστά μια τεχνική που είναι γνωστή σαν «το σφουγγάρι». Απλώς εισπνεύστε σφίγγοντας τους μύες σας –τους ώμους, τους μηρούς και τους γλουτούς– και βγάλτε αργά τον αέρα χαλαρώνοντας το σώμα σας. Τέλος, το να ζείτε στο παρόν σημαίνει να αφήσετε πίσω σας οποιοδήποτε άγχος οφείλεται σε πράγματα που έγιναν στο παρελθόν και που δεν μπορείτε να τα αλλάξετε. Ο καθοδηγούμενος διαλογισμός είναι μια εξαιρετική μέθοδος αν ταλαιπωρήστε από ανήσυχες σκέψεις.

Τα προϊόντα μας

  • 22663Ενυδατικό Booster Προσώπου4.819NewMINERAL 89FACE CAREΚρέμα ημέραςΕνυδάτωση Προσώπου
    {Όνομα_Προϊόντος}

    MINERAL 89

    Ενυδατικό Booster Προσώπου

    Κρέμα ημέρας

    ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ: Η καθημερινή δόση δύναμης της επιδερμίδας

  • Τα πιο δημοφιλή

    go to top