NEO Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μαςεδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • my skin

Ορός Αντιγήρανσης

Από τις πρώτες ιδέες σε ένα φύλλο χαρτί μέχρι τη δοκιμή του τελικού προϊόντος, τρεις γυναίκες μας αποκαλύπτουν τα διάφορα στάδια της δημιουργίας ενός ορού αντιγήρανσης.

#1 Συλλαμβάνοντας την ιδέα ενός νέου προϊόντος: Florence

«Ως επικεφαλής του Τμήματος Ενεργών Καλλυντικών, η ομάδα μου κι εγώ σκεφτόμαστε και δημιουργούμε νέα προϊόντα για τη Vichy, σε συνεργασία με τις ομάδες μάρκετινγκ. Είτε πρόκειται για τα ενεργά συστατικά που χρησιμοποιούμε, είτε για την υφή ή τα αισθητηριακά χαρακτηριστικά των προϊόντων, στόχος μας είναι η καινοτομία. Αυτό που οι καταναλωτές ίσως να μην γνωρίζουν είναι το γεγονός ότι, μέχρι να βγει ένα καινούριο προϊόν στην αγορά, εργαζόμαστε 2 έως 6 χρόνια πάνω στην ανάπτυξή του! Η δουλειά μου είναι πνευματική, από την άποψη ότι κυριολεκτικά στύβουμε το μυαλό μας μέχρι να καταλήξουμε στον καλύτερο συνδυασμό συστατικών και τεχνολογίας, και συνάμα δημιουργική. Ξεκινάμε από ένα εντελώς θεωρητικό στάδιο, κατά το οποίο συγκεντρώνουμε και ανταλλάσσουμε ιδέες, αλλά και προτάσεις για το πώς αυτές μπορούν να επιτευχθούν: εστιάζουμε στην εκάστοτε ανάγκη της επιδερμίδας, τον συνδυασμό των συστατικών, την τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί, την υφή του προϊόντος, κλπ. Έπειτα, συζητάμε με την ομάδα μάρκετινγκ πριν μεταβούμε στην επιστημονική υλοποίηση του προϊόντος. Η μεγαλύτερη πρόκληση κατά την ανάπτυξη ενός προϊόντος είναι να βρεθεί η σωστή ισορροπία φτιάχνοντας κάτι όμορφο – με κατάλληλη σύνθεση, ωραίο άρωμα και ευχάριστη υφή – και ταυτόχρονα αποτελεσματικό. Μόνο και μόνο για αυτό, μπορεί να χρειαστεί να πέσουν στο τραπέζι πάνω από 150 διαφορετικές προτάσεις πριν βρούμε τη μία!»

Sophie Veyrat“I'm a Laboratory Manager at Vichy, in charge of research dedicated solely to Vichy skincare. When it comes to developing a new product, our key priority is ensuring formulae safety because Vichy products are developed for sensitive skin.

We then have to think about how to create a formula that includes active ingredients proven for their efficacy, such as Rhamnose, and combine these to create a texture and an application sensation that users will enjoy when applying their products.

The advances in technology over the course of my career have been extensive. We've found ourselves at the forefront of the computerization of wrinkle development analysis.”

Nathalie Caron«Η δουλειά μου περιλαμβάνει την οργάνωση όλων των δοκιμών (τόσο των κλινικών όσο και εκείνων που βασίζονται στην εμπειρία των χρηστών) που επιβεβαιώνουν τη φήμη της Vichy και αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των προϊόντων μας. Βρίσκομαι σε συνεχή επικοινωνία με τις ερευνητικές ομάδες και τις ομάδες μάρκετινγκ, αλλά και με το νομικό τμήμα. Ο ρόλος αυτός είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη Vichy, καθώς τα προϊόντα μας σχεδιάζονται για τις ευαίσθητες επιδερμίδες. Δουλειά μου είναι να διασφαλίζω ότι δερματολόγοι και καταναλωτές αναγνωρίζουν και επιβεβαιώνουν αυτήν ακριβώς την ισορροπία ανάμεσα στην ευχάριστη εφαρμογή και στην αποτελεσματικότητα των προϊόντων!»

Η Συντακτική Ομάδα

Τα προϊόντα μας

Τα πιο δημοφιλή

Πρόσωπο

Multimasking: Μάσκες Προσώπου



Η τελευταία τάση της ομορφιάς – το multi-masking- προσφέρει μια λύση για την επιδερμίδα με ποικίλες ανάγκες. Προσφέρετε στην επιδερμίδα σας εξατομικευμένη περιποίηση στο σπίτι, με τις συμβουλές και τις προϊοντικές προτάσεις μας.

Διαβάστε το άρθρο

go to top