NEO Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μας εδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

OK

OKCancel

Thank you

Close

#FoodInspiration: 3 εύκολα γεύματα γεμάτα χρώμα

  • favoris

Ψάχνετε λίγη έμπνευση για να κάνετε τη διατροφή σας πιο υγιεινή; Μερικές φορές, μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις. Συγκεντρώσαμε τρία από τα καλύτερα γεύματα που είδαμε στο Instagram αυτήν την εβδομάδα.

Μια σαλάτα για τον χειμώνα (και την άνοιξη, και το καλοκαίρι, και το φθινόπωρο)


Η ρόκα, το παντζάρι και η γλυκοπατάτα κάνουν αυτή τη σαλάτα ιδανική για τον χειμώνα, αλλά μπορείτε ελεύθερα να την προσαρμόσετε ανάλογα με τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στην περιοχή σας. Σε ό,τι αφορά τα προϊόντα που είναι εντός εποχής όλον τον χρόνο, ο διατροφολόγος
Raphaël Gruman συνιστά τα καρότα, τα οποία είναι πλούσια σε β-καροτένιο (εκεί οφείλεται το ζωηρό, πορτοκαλί χρώμα τους). Μόλις απορροφηθεί στον οργανισμό, αυτή η χρωστική ουσία μετατρέπεται σε Βιταμίνη Α –απαραίτητη για την παραγωγή κολλαγόνου.[1] Επίσης, πολύ σημαντική για την υγεία της επιδερμίδας είναι η ενυδάτωση, γι’ αυτό ο Raphaël συνιστά να προσθέσετε στη διατροφή σας φρούτα ή/και λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, όπως το καρπούζι και το σέλινο.

[1]https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4032303/


δείτε την ανάρτηση στο Instagram

Γεμιστή γλυκοπατάτα: ένα υπέροχο, πλήρες γεύμα


Γεμάτη με υδατάνθρακες βραδείας απελευθέρωσης, η πεντανόστιμη αυτή συνταγή είναι ιδανική τόσο για το βράδυ όσο και για το μεσημεριανό σας γεύμα στη δουλειά –κι όλα αυτά χάρη στην ταπεινή γλυκοπατάτα! Όπως ακριβώς τα καρότα (βλέπε παραπάνω), η γλυκοπατάτα χρωστά το ζωηρό πορτοκαλί χρώμα της σάρκας της στο β-καροτένιο. Επιπλέον, οι εντυπωσιακές αντιοξειδωτικές ιδιότητες αυτής της βιταμίνης μεγιστοποιούνται όταν συνδυάζονται με διαλυτά λίπη –έτσι, αυτή η συνταγή είναι ο ιδανικός τρόπος να ενσωματώσετε το λάδι καρύδας στη διατροφή σας
. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, φτιάξτε μόνη σας τη σάλτσα ντομάτας. Πέραν του ότι οι έτοιμες σάλτσες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, οι φρέσκες ντομάτες είναι πλούσιες σε λυκοπένιο –ένα αντιοξειδωτικό που συμβάλλει αποδεδειγμένα στη μείωση των επιπτώσεων των ηλιακών εγκαυμάτων, ενώ παράλληλα διαθέτει σπουδαίες αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.[2]

[2] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3850026/


δείτε την ανάρτηση στο Instagram

Μια πιατέλα με φρούτα, πραγματική πανδαισία


Ιδανική για μια κοριτσίστικη βραδιά στο σπίτι, αυτή η λαχταριστή πιατέλα φρούτων είναι τόσο εντυπωσιακή όσο και η γεύση της (με την προϋπόθεση, βέβαια, ότι έχετε… ακονίσει τις δεξιότητές σας στη χρήση του μαχαιριού!). Αν θέλετε λαμπερή επιδερμίδα γεμάτη ζωντάνια, ο
Raphaël συνιστά το μάνγκο για τα υψηλά επίπεδά του σε –ναι, σωστά μαντέψατε– β-καροτένιο. Ταυτόχρονα, τα σταφύλια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες, οι οποίες συμβάλλουν στην καταπολέμηση των βλαβερών επιπτώσεων του εκθεσιώματος, δηλαδή της ρύπανσης, της ακτινοβολίας UV, και του καπνίσματος. Τέλος, μολονότι συχνά το υποτιμάμε, το ακτινίδιο περιέχει αναλογικά περισσότερη Βιταμίνη C –απαραίτητη για τη σύνθεση κολλαγόνου– ακόμα κι από τα πορτοκάλια. Τελικά φαίνεται πως όντως είμαστε ό,τι τρώμε![3],[4]

[3] https://draxe.com/top-10-vitamin-c-foods/

[4] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3673383/


δείτε την ανάρτηση στο Instagram

Τα πιο δημοφιλή

go to top