NEO Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μαςεδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • my skin

Εμμηνόπαυση και Κατάθλιψη

Δείτε πως συνδέεται η κατάθλιψη με την εμμηνόπαυση και τι μπορείτε να κάνετε.

Η κατάθλιψη είναι μια πολύπλοκη  κατάσταση  στην οποία συντελούν πολλοί παράγοντες:

μεταβολικές διαταραχές, αγγειοκινητικά συμπτώματα, ηλικία, τρόπος ζωής και διάφορα στρεσογόνα γεγονότα και στοιχεία της προσωπικότητας της γυναίκας. 

Αν και παλαιότερες μελέτες αμφισβητούσαν τη συσχέτιση εμμηνόπαυσης και κατάθλιψης, νεότερες και καλύτερα τεκμηριωμένες μελέτες όπως η «Harvard Study of Moods and Cycles» & «Penn Ovarian Aging Study», αναφέρουν ότι η εμμηνόπαυση συνοδεύεται από καταθλιπτικά συμπτώματα ή κλινική κατάθλιψη. Οι δεκάδες αλλαγές σε μια γυναίκα -τόσο σε οργανικό όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο- πολύ συχνά οδηγούν και σε διαταραχές συναισθήματος. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονίσουμε ότι χρειαζόμαστε σωστή διάγνωση από ειδικό και δεν θα πρέπει να μπερδεύουμε πιθανή αγχώδη συνδρομή η διαταραχές του ύπνου με την κατάθλιψη.

Όσον αφορά τα πιθανά αίτια,  φαίνεται ότι η έλλειψη των οιστρογόνων επιδρά στη ρύθμιση νευρομεταβιβαστών όπως η σεροτονίνη και η νορεπινεφρίνη που σχετίζονται με την κατάθλιψη.

Οι επιστήμονες συνιστούν στις γυναίκες που ζουν την κατάθλιψη εξαιτίας της εμμηνόπαυσης να αρχίζουν να ασχολούνται πιο ουσιαστικά με τον εαυτό τους.

Για τη βελτίωση τόσο της σωματικής υγείας όσο και της διάθεσης, οι ειδικοί συνιστούν στις γυναίκες που παρουσιάζουν κατάθλιψη λόγω εμμηνόπαυσης τη σωματική δραστηριότητα. Περπάτημα ή χαλαρή άθληση για 10 λεπτά, τρεις φορές την εβδομάδα μπορούν να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Οι στρεσογόνοι παράγοντες πρέπει να εξαφανιστούν από τη ζωή μιας γυναίκας που εμφανίζει κατάθλιψη. 

Αναπροσδιορίστε τι είναι σημαντικό στη ζωή σας και επιτρέψτε στον εαυτό σας να απολαύσει ελεύθερο χρόνο, να ξεκουραστείτε και να χαλαρώσετε με διάφορες ευχάριστες δραστηριότητες.

Το κλειδί για να φύγει η στεναχώρια και η κατάθλιψη είναι ο ύπνος. Η ποιότητα του ύπνου θεωρείται από τους επιστήμονες θεραπευτική για την καλή σωματική υγεία σε όλα τα στάδια της ζωής και ιδιαίτερα στην περίοδο της εμμηνόπαυσης.

Το ότι μπήκατε στην εμμηνόπαυση δε σημαίνει ότι σταματήσατε να είστε και να νιώθετε γυναίκα. Περιποιηθείτε το πρόσωπό σας με μία εξειδικευμένη φροντίδα. 

Τα εργαστήρια Vichy έχουν εμβαθύνει την εξειδίκευσή τους στην επιδερμίδα κατά την εμμηνόπαυση.

Ανακαλύψτε τη Neovadiol με Σύμπλοκο Αναπλήρωσης που αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις της εμμηνόπαυσης και επηρεάζει τους βασικούς δείκτες νεότητας της επιδερμίδας.Οι ειδικοί μας: Δρ. Γεώργιος Τροβάς, Ενδοκρινολόγος


Η Συντακτική Ομάδα

Ετικέτες:

go to top