NEO Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μας εδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

OK

OKCancel

Thank you

Close

Διαταραχές ύπνου και εμμηνόπαυση: Tips για να τις περιορίσετε

Οι διαταραχές του ύπνου μπορεί να προκαλούνται από πολλά πράγματα και, για κάποιες γυναίκες, η έναρξη της εμμηνόπαυσης είναι μια ακόμα αιτία διαταραγμένου ύπνου. Εδώ σας δίνουμε κάποια tips για να κοιμάστε πιο βαθιά.

Όταν ο ύπνος είναι δύσκολος, το πρόβλημα συχνά αποδίδεται σε ανησυχία, στρες, πολλή καφεΐνη ή ένα κακό στρώμα. Μερικές φορές στη λίστα προστίθεται και η εμμηνόπαυση. Η αιτία: Οι ορμονικές αλλαγές που προκαλούν εξάψεις ή εντονότερα ή συχνότερα αισθήματα ανησυχίας. Για να ξαναβρείτε τις μακριές νύχτες με το βαθύ ύπνο: - Να ασκείστε συστηματικά. Φροντίστε να μην γυμνάζεστε λίγο πριν την ώρα του ύπνου γιατί τα ενεργητικά αποτελέσματα εκείνη την ώρα μπορεί να φέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα. - Όσο μπορείτε, να πηγαίνετε στο κρεβάτι κάθε βράδυ, την ίδια ώρα. - Να αποφεύγετε την υπερβολική καφεΐνη. Στη διατροφή σας, η κατανάλωση ζεστού γάλακτος ή ενός αφεψήματος (ιδίως χαμομήλι) πριν την ώρα του ύπνου μπορεί να προσφέρει ικανοποιητικά αποτελέσματα . Επίσης, η γαλοπούλα και το ψάρι είναι πολύ καλές τροφές που προάγουν ένα ξεκούραστο ύπνο: Η πρώτη βοηθά τον εγκέφαλο να «επιβραδύνει» και το δεύτερο συμβάλλει στη μείωση της πίεσης του αίματος , που εγγυάται μια καλή νυχτερινή ανάπαυση.

Ετικέτες:

Τα προϊόντα μας

  • 2579Αντιγηραντική κρέμα για το περίγραμμα ματιών & χειλιών41Neovadiol Φροντίδα Επιδερμίδας από την Εμμηνόπαυση και μετάFACE CAREΚρέμα ματιώνΑντιγήρανση
    {Όνομα_Προϊόντος}
  • 16943Αντιγηραντική κρέμα Προσώπου51NewNeovadiol Φροντίδα Επιδερμίδας από την Εμμηνόπαυση και μετάFACE CAREΚρέμα ημέραςΑντιγήρανση
    {Όνομα_Προϊόντος}
  • 16941Αντιγηραντικό Serum Προσώπου00NewNeovadiol Φροντίδα Επιδερμίδας από την Εμμηνόπαυση και μετάFACE CARESerum ΠροσώπουΑντιγήρανση
    {Όνομα_Προϊόντος}
  • go to top