NEO Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μας εδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • my skin

Tips για σωστή διατροφή όταν είστε πάνω από 50

Ενώ είναι σημαντικό να υιοθετείτε καλές διατροφικές συνήθειες όταν είστε νέες, μερικές φορές η εμμηνόπαυση αναγκάζει τις γυναίκες να αναθεωρήσουν το καθημερινό τους διαιτολόγιο. Εδώ σας δίνουμε ορισμένα tips για σωστή διατροφή όταν είστε στα 50.

Για τις γυναίκες, η ηλικία των πενήντα είναι μια κρίσιμη περίοδος από πολλές απόψεις. Αυτή η δεύτερη φάση της ζωής , συνώνυμη με την εμμηνόπαυση, συχνά σημαίνει επιπλέον «σωματικές αλλαγές » γεγονός που κάνει ακόμα πιο σημαντικό το να ακολουθείτε μια σωστή διατροφή στην εμμηνόπαυση που θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη φόρμα σας και να αισθάνεστε άνετα με το σώμα σας, καθώς αυτό αλλάζει με την ηλικία και το τέλος της εμμήνου ρύσης σας.

Ο χρυσός κανόνας: προσοχή στην επιθυμία για λιπαρά και γλυκά! Οι τροφές αυτές περιορίζουν την όρεξη για τροφές πλούσιες σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως είναι οι πρωτεΐνες και γίνονται αιτία για τη συσσώρευση πάχους, στην περιοχή της κοιλιάς σας.  Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περιορίσετε την κατανάλωση βουτύρου, λαδιού (2 κουταλιές σούπας την ημέρα) και τυριού (όχι πάνω από 30 γρ. την ημέρα).

Επίσης προσέξτε τους υδατάνθρακες. Μολονότι αποτελούν μέρος ενός υγιεινού διαιτολογίου, θα πρέπει να προτιμάτε αυτούς που έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως οι φακές, τα δημητριακά και το ψωμί ολικής άλεσης.

Δώστε μεγαλύτερη προσοχή στην καρδιά και τα οστά. Για να τα προστατεύσετε , θα πρέπει να επιλέγετε τα «καλά λίπη» (λιπαρά ψάρια και λινέλαιο), να ενισχύσετε την πρόσληψη ασβεστίου, να διατηρήσετε την πρόσληψη πρωτεϊνών και να καταναλώνετε προϊόντα πλούσια σε βιταμίνη D (ψάρι, βούτυρο, αυγά, μανιτάρια).

Και βέβαια, θα ήταν κρίμα να κάνετε οποιεσδήποτε διατροφικές αλλαγές χωρίς να προσθέτετε τροφές γνωστές για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες, όπως είναι το λάχανο, το σκόρδο, το πράσινο τσάι, τα μούρα και τα εσπεριδοειδή.

Τα προϊόντα μας

Τα πιο δημοφιλή

Στιγμές της ζωής μας

Αντισυλληπτικά και Ακμή

Το χάπι, η αντισυλληπτική μέθοδος per os (απο του στόματος χορήγηση), συνταγογραφείται μερικές φορές, ως θεραπεία κατά της ακμής, δικαιολογημένα ή όχι. Η Δρ. Brigitte Letombe, γυναικολόγος στο CHRU (πανεπιστημιακό νοσοκομείο) της Lille, στη Γαλλία, εξηγεί.

Διαβάστε το άρθρο

go to top