NEO Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μας εδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

OK

OKCancel

Thank you

Close

5 τρόποι να προσθέσετε το λάδι καρύδας στη διατροφή σας

Οι bloggers ομορφιάς εγκωμιάζουν με ενθουσιασμό το έλαιο καρύδας για τα πολλά οφέλη του στην περιποίηση της επιδερμίδας.

Όμως, αυτό το εξαιρετικά δημοφιλές συστατικό δεν είναι μόνο για το ντουλάπι του μπάνιου σας!

Ο διατροφολόγος Raphaël Gruman μας δίνει τις συμβουλές του για το πώς να εντάξουμε το λάδι καρύδας στη διατροφή μας.

Σίγουρα γνωρίζετε τα οφέλη που το λάδι καρύδας μπορεί να προσφέρει στην επιδερμίδα μας, όταν περιλαμβάνεται στο καθημερινό πρόγραμμα ομορφιάς μας. Τι γίνεται όμως, όταν το βάζουμε και στη διατροφή μας; Στο κάτω κάτω, είμαστε ό,τι τρώμε! Ρωτήσαμε τον διατροφολόγο Raphaël Gruman πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο το πολυλειτουργικό αυτό συστατικό στην κουζίνα.

1: Φτιάξτε το δικό σας ντρέσινγκ για σαλάτες


Αν θέλετε να πάτε τη σπιτική σας ντρέσινγκ στο επόμενο επίπεδο, δοκιμάστε να φτιάξετε τη δική σας βινεγκρέτ από το μηδέν, χρησιμοποιώντας λάδι καρύδας αντί για ελαιόλαδο –χάρη σε όλα τα λιπαρά οξέα που περιέχει, θα δυναμώσει τους συνδετικούς ιστούς της επιδερμίδας σας.[1]

[1]http://beautyeditor.ca/2011/07/18/5-reasons-why-coconut-oil-is-amazing-for-your-hair-skin-and-body-did-we-mention-miranda-kerr-swears-by-it

2: Στιρ φράι με καρύδα


Ο απόλυτος συνδυασμός! Την επόμενη φορά που θα θελήσετε να καταπιαστείτε με ένα πιάτο στιρ φράι (μαγειρεμένο, δηλαδή, σε πολύ δυνατή φωτιά), εμπνευσμένο κατευθείαν από την ασιατική κουζίνα, αντικαταστήστε το συνηθισμένο σας μαγειρικό λάδι με λάδι καρύδας. Αυτό όχι μόνο θα βελτιώσει τη γεύση του πιάτου σας, αλλά επίσης θα αναδείξει την καλύτερη εκδοχή ορισμένων «κλασσικών» τροφίμων που συχνά μαγειρεύονται στιρ φράι, όπως το καρότο, το μπρόκολο και η γλυκοπατάτα. Οι βιταμίνες των λαχανικών αυτών είναι λιποδιαλυτές, κάτι που σημαίνει ότι το λάδι καρύδας θα βοηθήσει το σώμα σας να απορροφήσει όλες τους τις ευεργετικές ουσίες πολύ πιο γρήγορα!

3: Κέικ σοκολάτας


Σε όλους μας αρέσει ένα κομμάτι κέικ σοκολάτας μια στο τόσο, η σιλουέτα μας όμως δεν έχει την ίδια γνώμη… Για να φτιάξετε ένα μείγμα εξίσου βελούδινο αλλά με λιγότερα κορεσμένα λιπαρά, προσθέστε λάδι καρύδας στο κέικ σοκολάτας ή το
brownie –για να είστε ευχαριστημένη και εσείς και η σιλουέτα σας! Συν 10 πόντοι μπόνους, αν χρησιμοποιήσετε και μαύρη σοκολάτα, πλούσια σε αντιοξειδωτικά (οτιδήποτε με πάνω από 70% κακάο είναι μια χαρά).

ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ;

Ο Raphaël μας εξηγεί ότι, σε αντίθεση με τα περισσότερα κορεσμένα λίπη, το λάδι καρύδας μπορεί να μαγειρευτεί σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, χωρίς να χάσει τις πολύτιμες ιδιότητές του –είναι λοιπόν ιδανική επιλογή για τα φαγητά και τα γλυκά σας!

4: Smoothies


Είναι σημαντικό να ξεκινάτε τη μέρα σας σωστά· δώστε λοιπόν στον οργανισμό σας όλα τα υγιεινά λιπαρά που χρειάζεται, προσθέτοντας 1-2 κουταλιές λάδι καρύδας στο πρωινό σας
smoothie. Σε ό,τι αφορά τα συστατικά, ο Raphaël συνιστά τα ακτινίδια, τα βατόμουρα και τα φρούτα του δάσους για την απαραίτητη καθημερινή δόση αντιοξειδωτικών, ενώ στη λίστα προσθέτει και την μπανάνα η οποία, χάρη στο κάλιο που εμπεριέχει, καταπολεμά το στρες.

5: Γκρανόλα


Αν ψάχνετε ένα υγιεινό μεσημεριανό σνακ, οι σπιτικές μπάρες γκρανόλα με λάδι καρύδας είναι ιδανική επιλογή για δώσετε στον οργανισμό σας την απαραίτητη ενέργεια. Απλώς ακολουθήστε τη συνηθισμένη σας συνταγή, αντικαθιστώντας το βούτυρο με ίδια ποσότητα λαδιού καρύδας· ειδάλλως, αν δεν σας αρέσει και τόσο η τροπική του γεύση, αλείψτε το ταψί σας με λάδι καρύδας αντί για μαγειρικό σπρέι.

Τα πιο δημοφιλή

go to top