NEO Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μας εδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

OK

OKCancel

Thank you

Close

5 Συμβουλές για πιο εύκολο & υγιεινό πρωινό ξύπνημα

Η υιοθέτηση μιας πιο υγιεινής προσέγγισης σε ό,τι αφορά την πρωινή σας ρουτίνα δεν σημαίνει να ξυπνάτε οπωσδήποτε αξημέρωτο! Διαβάστε τα πέντε απλά κόλπα μας για να ξεκινάτε τη μέρα σας όμορφα και θετικά –δεν χρειάζεται παρά ελάχιστη προσπάθεια.

Δώστε προσοχή στη θερμοκρασία


Όσο δελεαστικό κι αν σας φαίνεται να αφήσετε τη θέρμανση ανοιχτή όλη νύχτα μέσα στο καταχείμωνο, είναι σχεδόν βέβαιο ότι ένα υπνοδωμάτιο που μοιάζει με σάουνα θα διαταράξει τον κύκλο του ύπνου σας. Ο λόγος; Όλα έχουν να κάνουν με τη μελατονίνη, την ορμόνη που ρίχνει τη θερμοκρασία του σώματός μας για να μπορέσουμε να κοιμηθούμε. Όταν αυτή η διαδικασία διακόπτεται, χρειάζεται περισσότερη ώρα για να μας πάρει ο ύπνος και είναι πιο πιθανό να ξυπνήσουμε στη μέση της νύχτας. Η ιδανική θερμοκρασία για έναν καλό νυχτερινό ύπνο είναι γύρω στους 18°
C, γι’ αυτό ρυθμίστε ανάλογα τη θέρμανσή σας εκείνα τα κρύα χειμωνιάτικα βράδια!

Βρείτε αυτό που θα σας δώσει κίνητρο το πρωί


Το κόλπο για ένα πρωινό ξύπνημα χωρίς
άγχος; Ακούστε το σώμα σας. Ο καθοδηγούμενος διαλογισμός είναι ένας πολύ καλός τρόπος να ξεκινήσετε τη μέρα σας με γαλήνη και ηρεμία αλλά αν χρειάζεστε ένα μικρό κίνητρο για να σας βοηθήσει να σηκωθείτε έγκαιρα από το κρεβάτι, δοκιμάστε μια ήπια μορφή γιόγκα ή ακόμα και το τζόκινγκ για να κινητοποιηθείτε και να πάρετε ενέργεια. Είτε είστε πραγματικό νυχτοπούλι, είτε πρωινός τύπος, είτε κάτι στο ενδιάμεσο, βρείτε τον ρυθμό σας και συμπεριλάβετε μια αναζωογονητική δραστηριότητα στην πρωινή σας ρουτίνα –μην σπαταλάτε πια μισή ώρα χαζεύοντας μισοκοιμισμένα στο Instagram προτού καν σηκωθείτε από το κρεβάτι!

Νερό, νερό, νερό


Έχουμε ήδη μιλήσει για τη σημασία που έχει ένα υγιεινό πρωινό σε ό,τι αφορά το σωστό ξεκίνημα της μέρας αλλά η ενυδάτωση είναι εξίσου απαραίτητη, αν θέλετε να ξεφορτωθείτε εκείνο το μεσημεριανό αίσθημα κόπωσης. Ο διατροφολόγος
Raphaël Gruman συνιστά να πίνετε ζεστό νερό με λεμόνι για να προετοιμάσετε το πεπτικό σας σύστημα, το ίδιο αποτελεσματικό όμως είναι και το απλό νερό βρύσης. Ακόμα καλύτερα, έχετε πάντοτε ένα ποτήρι νερό δίπλα στο κρεβάτι σας, ώστε να είναι το πρώτο πράγμα που θα δείτε με το που ανοίξετε τα μάτια σας.

Προετοιμασία γεύματος: δεν είναι μόνο για το Instagram


Ας το παραδεχτούμε: τι κι αν έχουμε υποσχεθεί στον εαυτό μας να αρχίσουμε να παίρνουμε στη δουλειά φαγητό από το σπίτι; Τις περισσότερες φορές, καταλήγουμε απλώς να στεκόμαστε μπροστά σε ένα άδειο ψυγείο, το πρωί της Δευτέρας. Το να ετοιμάσετε από πριν όλα τα γεύματα της εβδομάδας μάλλον δεν είναι εφικτό, αλλά πιστέψτε μας: αξίζει να αφιερώσετε λίγο περισσότερο χρόνο για το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής σας –θα είναι καλό και για το πορτοφόλι σας και για τη σιλουέτα σας! Το Meal Prep On Fleek’s στο Instagram είναι εξαιρετική πηγή έμπνευσης για υγιεινό φαγητό, ενώ οι συνταγές του vegan blog Oh She Glows είναι ιδανικές για πιάτα πλούσια σε φυτικές ίνες.

Σηκωθείτε και βγείτε έξω!


Περνάμε το ένα τρίτο της ζωής μας στη δουλειά, έτσι αν το επάγγελμά σας (όπως και πολλών άλλων) απαιτεί να κάθεστε ώρες μπροστά στον υπολογιστή, η πρωινή δραστηριοποίηση μπορεί τόσο να βελτιώσει την υγεία σας όσο και να κάνει τη μέρα σας πιο παραγωγική. Αν η πρωινή γυμναστική δεν είναι για εσάς, ρίξτε μια ματιά στις συμβουλές μας για το πώς μπορείτε να αναβαθμίσετε τη διαδρομή σας μέχρι το γραφείο– ακόμα και το να κατεβείτε από το τρένο ή το λεωφορείο τρεις στάσεις πριν από τον προορισμό σας μπορεί να αντισταθμίσει τις επιπτώσεις που έχει για τους μύες σας το οχτάωρο σε μια καρέκλα.
[1]

[1] http://www.huffingtonpost.com/2013/08/07/yoga-desk-job_n_3707818.html

Τα προϊόντα μας

Τα πιο δημοφιλή

go to top