NEO Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μαςεδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • my skin
  • Vichy>
  • Vichy Mag>
  • >
  • >
  • Οι σωστές και βαθιές αναπνοές μπορούν να μειώσουν την κοιλιά;

Οι σωστές και βαθιές αναπνοές μπορούν να μειώσουν την κοιλιά;

Πολλοί σκεπτικιστές υποστηρίζουν ότι οι μόνοι οι εντατικοί κοιλιακοί χαρίζουν επίπεδη κοιλιά. Ο Mohammed, δάσκαλος yoga στο Παρίσι, αντιτείνει μια διαφορετική πρόταση. «Όταν εκτελούνται σωστά οι ασκήσεις yoga, pilates ή stretching, και συνδυάζονται με τη σωστή αναπνοή, ενεργοποιούνται οι βαθύτεροι κοιλιακοί μύες και χαλαρώνει το πνεύμα».

Ο εγκάρσιος κοιλιακός μυς (transversus abdominis) είναι ο βαθύτερος κοιλιακός μυς. Περικλείει την κοιλιά και επομένως σταθεροποιεί τη σπονδυλική στήλη. Αποτελείται από οριζόντιες μυικές ίνες και, όταν συσπάται, μειώνει τη διάμετρο της κοιλιακής χώρας καθώς δουλεύει εντατικά η περιοχή. Όταν ενδυναμώνεται, λειτουργεί ως πλέγμα ασφαλείας γύρω από τη μέση και εξασφαλίζει επίπεδη κοιλιά.

Για πραγματικά επίπεδο στομάχι το μυστικό είναι να τονώσουμε, όχι να μειώσουμε απλά την κοιλιά. Ξαπλώστε με τα γόνατα λυγισμένα και τα πέλματα στο δάπεδο. Πάρτε βαθιά αναπνοή, κρατήστε την αναπνοή σας και ρουφήξτε την κοιλιά σας όσο περισσότερο γίνεται, προσπαθώντας να κρατήσετε τους οσφυικούς σπονδύλους στο έδαφος ώστε να χρησιμοποείτε τους βαθύτερους μύες. Αν χρειαστεί, ακουμπήστε τη μία παλάμη στο στομάχι για να νιώθετε τις συσπάσεις. Ολόκληρο το κοιλιακό τοίχωμα θα πρέπει να συμπτύσσεται. Διατηρήστε αυτή τη θέση για δέκα δευτερόλεπτα τουλάχιστον. Τέλος, εκπνεύστε αργά. Μπορείτε να εκτελείτε την άσκηση σε όρθια θέση, καθιστή ή ξαπλωμένη, στο λεωφορείο ή ακόμα και μπροστά από τον Η/Υ. Μπορείτε επίσης να γυμνάσετε τους κοιλιακούς μύες από το σπίτι. Απλά, συνδεθείτε στο κανάλι των Εργαστηρίων Vichy στο YouTube όπου θα βρείτε 4 βίντεο με ασκήσεις που βασίζονται στη μέθοδο Pilates, οι οποίες δημιουργήθηκαν από ειδκό αθλίατρο. Εάν επαναλαμβάνετε καθημερινά τις ασκήσεις, θα νιώσετε γρήγορα αποτελέσματα που βελτιώνονται με τον καιρό.

Το Domyos Abdo Gain. Πιο διασκεδαστικό από τους κλασικούς κοιλιακούς, το πολύχρωμο νέο αυτό προϊόν είναι ιδανικό για την ενδυνάμωση των βαθύτερων μυών. Απλά, καθίστε πάνω στην καμπύλη επιφάνεια με τα χέρια και τα πόδια στον αέρα, και κρατήστε την ισορροπία σας για λίγα λεπτά. Domyos AbdoGain

Mohamed
Professeur de yoga

Η Συντακτική Ομάδα

Ετικέτες:

go to top