NEO Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μαςεδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • my skin

Οι 4 εποχές της τριχόπτωσης: πώς να την αποφύγετε ολόκληρη τη χρονιά

Η Εποχιακή Τριχόπτωση αποτελεί έναν κοινό και παροδικό τύπο αναστρέψιμης τριχόπτωσης, η οποία είναι ιδιαίτερα ορατή το Φθινόπωρο και την Άνοιξη. Η φυσιολογική τριχόπτωση αφορά την πτώση περίπου 50-100 τριχών ανά ημέρα αλλά σε ορισμένες περιόδους της χρονιάς, ο αριθμός αυτός μπορεί να είναι πολλαπλάσιος! Μην ανησυχείτε: αυτή η μεταβολή αποτελεί μια φυσική διαδικασία προσαρμογής και συνήθως διαρκεί 4-6 εβδομάδες.

Φθινόπωρο: προετοιμασία για ψυχρότερο καιρό

Σουηδική έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Dermatology journal απέδειξε ότι η αύξηση της τριχόπτωσης το Φθινόπωρο πυροδοτείται από την αύξηση της ανάπτυξης των μαλλιών τον Ιούλιο, με στόχο την προστασία από τις ακτίνες UV. Ο Οκτώβριος κι ο Νοέμβριος είναι συνήθως οι μήνες κατά τους οποίους κορυφώνεται η εποχιακή τριχόπτωση.[JL1] Αν παρατηρήσετε σταδιακή εμφάνιση της τριχόπτωσης στο τέλος του καλοκαιριού, είναι ώρα να ασχοληθείτε με τα μαλλιά σας, χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα για την αντιμετώπιση της τριχόπτωσης. Όσο νωρίτερα ξεκινήσετε, τόσο ευκολότερο θα είναι να δείτε διαφορά.Journal of Dermatology: http://www.derma-haarcenter.ch/files/Directory/Publikationen/Seasonality%20of%20hair%20loss.pdf



Χειμώνας: βελτίωση της υγείας του τριχωτού της κεφαλής

Το χειμώνα, το επίπεδο υγρασίας στην ατμόσφαιρα μειώνεται, με αποτέλεσμα το τριχωτό των περισσότερων ανδρών και γυναικών να γίνεται πιο ξηρό. Στα σγουρά μαλλιά το φαινόμενο είναι εντονότερο, γιατί αυτά αντιδρούν εντονότερα στις αλλαγές των καιρικών συνθηκών.
Αν ξεκινήσατε ένα πρόγραμμα κατά της τριχόπτωσης το Φθινόπωρο, συνεχίστε να το χρησιμοποιείτε. Το Aminexil έχει αποδεδειγμένα αποτελέσματα στη βελτίωση της κατάστασης του τριχωτού της κεφαλής και στη σταθεροποίηση της κάθε τρίχας στη ρίζα της.

Άνοιξη: η δεύτερη εποχή αυξημένης τριχόπτωσης

Καθώς οι μέρες μεγαλώνουν, τα μαλλιά σας χρειάζονται προστασία – μελέτες που πραγματοποιήθηκαν από το Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου του Maryland έδειξαν ότι όταν υπάρχει φως, η παραγωγή μελατονίνης – μιας ορμόνης που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην υγιή δραστηριότητα του θύλακα – μειώνεται.[K1] Καθώς ο οργανισμός προσαρμόζεται στις νέες καιρικές συνθήκες, η συνολική υγεία των μαλλιών μπορεί να επηρεαστεί. Πολλοί άνθρωποι λαμβάνουν συμπληρώματα διατροφής που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα την άνοιξη, οπότε σκεφτείτε την περίπτωση της λήψης ενός σκευάσματος με αμινοξέα, που αποτελούν τη βάση της πρωτεΐνης Κερατίνης, από την οποία αποτελείται σε μεγάλο βαθμό η τρίχα. Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Harvard αναγνώρισαν την έλλειψη πρωτεϊνών ως σημαντικό παράγοντα που οδηγεί σε τριχόπτωση. [K2] University of Maryland: http://umm.edu/health/medical/altmed/supplement/melatonin Harvard University: http://www.health.harvard.edu/diseases-and-conditions/hair-loss-X


Καλοκαίρι: χαλαρώστε και απολαύστε τις ηλιόλουστες μέρες

Ορισμένοι λένε ότι τα μαλλιά μας πέφτουν το Καλοκαίρι ώστε να είναι ο οργανισμός μας πιο δροσερός. Ωστόσο, αυτό είναι δύσκολο να αποδειχθεί, καθώς οι τρίχες χρειάζονται για να πέσουν περίπου 100 μέρες από τότε που σταματούν να αναπτύσσονται και μπαίνουν στη καταγενή φάση.
Η έντονη ηλιακή ακτινοβολία δε βλάπτει μόνο την επιδερμίδα, αλλά μπορεί επίσης να ερεθίσει το τριχωτό της κεφαλής και να ξηράνει την τρίχα. Μην εκτίθεστε υπερβολικά στον ήλιο και να θυμάστε να προστατεύετε το κεφάλι σας και να θρέφετε τα μαλλιά σας με μάσκες. Δείτε τις προτάσεις Dercos.

Η Συντακτική Ομάδα

Τα προϊόντα μας

Τα πιο δημοφιλή

Στιγμές της ζωής μας

Tips για σωστή διατροφή όταν είστε πάνω από 50

Ενώ είναι σημαντικό να υιοθετείτε καλές διατροφικές συνήθειες όταν είστε νέες, μερικές φορές η εμμηνόπαυση αναγκάζει τις γυναίκες να αναθεωρήσουν το καθημερινό τους διαιτολόγιο. Εδώ σας δίνουμε ορισμένα tips για σωστή διατροφή όταν είστε στα 50.

Διαβάστε το άρθρο

go to top