NEO Μάθετε σημαντικές πληροφορίες για την χρήση cookies στην ιστοσελίδα μας εδώ.

Εάν δεν αντιδράσετε θα θεωρηθεί πως έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήσης cookies

Κλείσε

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • my skin
  • Vichy>
  • Vichy Mag>
  • >
  • >
  • Εμμηνόπαυση και τριχόπτωση: Tips για τη μείωση της τριχόπτωσης

Εμμηνόπαυση και τριχόπτωση: Tips για τη μείωση της τριχόπτωσης

Η εμμηνόπαυση δεν σηματοδοτεί απλά το τέλος της εμμήνου ρύσης. Οι ορμονικές αλλαγές που συμβαίνουν όταν η περίοδος μιας γυναίκας τελειώνει, μπορούν να προκαλέσουν και τριχόπτωση. Εδώ σας δίνουμε ορισμένα tips για να περιορίσετε αυτές τις συνέπειες.

Η ανάπτυξη των μαλλιών  ρυθμίζεται από τη δράση των οιστρογόνων. Αυτές οι θηλυκές ορμόνες προάγουν την ανάπτυξη της τρίχας και προστατεύουν το θυλάκιό της  από την επίδραση των ανδρογόνων (ανδρικές ορμόνες).  Με την έναρξη της εμμηνόπαυσης,  η παραγωγή οιστρογόνων πέφτει απότομα . Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, τα μαλλιά να γίνονται πιο λεπτά και ενδεχομένως, μερικές φορές να αναπτύσσονται πιο αργά και με χαμηλότερη πυκνότητα.

Καταναλώνετε περισσότερο σίδηρο και βιοτίνη!  Ο σίδηρος παίζει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη της τριχόπτωσης και η βιοτίνη είναι γνωστή ως η «βιταμίνη της ανάπτυξης των μαλλιών». Πλούσιες πηγές για αυτά τα θρεπτικά συστατικά είναι το ψάρι, οι ξηροί καρποί, τα φασόλια, το κοτόπουλο, το μαρούλι, οι τομάτες και τα καρότα. 

Καταναλώνετε περισσότερα Ωμέγα 3. Αυτά τα λιπαρά οξέα, τα οποία περιέχονται στον τόνο, το σολομό, το σκουμπρί, τον λιναρόσπορο και τα καρύδια, συμβάλλουν στην ενυδάτωση των μαλλιών και ενισχύουν την ανάπτυξη της τρίχας. 

Βοηθήστε τα μαλλιά σας να αναγεννηθούν. Ορισμένα φαρμακευτικά βότανα θρέφουν την τρίχα και/ή διεγείρουν την αιμάτωση του τριχωτού. Σε αυτά περιλαμβάνονται η αλόη, το τζίνσενγκ (GINSENG) η λεβάντα και το δενδρολίβανο.


Ετικέτες:

Τα προϊόντα μας

go to top